قیمت کاردانو (ADA) در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است. به اوج 0.51 دلار می رسد. ADA اکنون از نظر ارزش بازار از XRP پیشی گرفته است و ارزش فعلی آن به 17.6 میلیارد دلار و XRP به 17.5 میلیارد دلار رسیده است.

با این وجود، ADA همچنان با کاهش شدید 83 درصدی نسبت به بالاترین رکورد خود در ماه سپتامبر مواجه بود. به نظر می رسد عرضه آتی هارد فاکس انگیزه ای برای افزایش قیمت اخیر باشد.

قرار بود در ماه ژوئن راه اندازی شود اما به دلیل برخی مشکلات فنی به تعویق افتاد. تاریخ راه اندازی هارد فورک به زودی توسط تیم Input Output اعلام خواهد شد.

مطلب پیشنهادی | سولانا (SOL) تا سال 2025 به 166 دلار می رسد، علی رغم شرایط نزولی فعلی

تجارت ADA بین دو سطح بحرانی

برای اولین بار، XRP در ماه فوریه از لیست 5 برتر CoinMarketCap حذف شد که عمدتاً به دلیل جنجال ها و شکایت های SEC ایالات متحده بود. اکنون، ریپل تصمیم گرفته است که از کاردانو محافظت کند. قیمت ADA در سال گذشته به اوج خود رسید که به نوبه خود باعث تقویت قراردادهای هوشمند در بلاک چین شد.

با این حال، ADA باید کارهای زیادی را انجام دهد تا با BNB که در حال حاضر دارای ارزش بازار 42 میلیارد دلاری است، همگام شود. قیمت Cardano یکشنبه در قرمز در – $0.005 به پایان رسید. برای دومین بار متوالی در سه روز گذشته به رنگ قرمز بسته شد.

قیمت ADA در حال حاضر بین دو سطح بحرانی معامله می شود. و گاوها در حال تلاش برای بازگشت به محدوده 0.64-0.67 دلار هستند. از سوی دیگر، معامله گران نزولی ADA به دنبال چرخش و ارسال قیمت ADA با آزمایش محدوده 0.395-0.43 دلار هستند.

در سال 2021 دقیقاً در این تاریخ، قیمت ADA 1.22 دلار بود. میانگین قیمت ADA مشاهده شده در 30 روز گذشته 0.47 دلار بوده است که پس از مدت مشابه 8.89 درصد افزایش یافته است.

ADA total market cap at $16.5 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

ADA در 7 روز گذشته 25 درصد افزایش یافته است

قیمت ADA در هفته گذشته 25 درصد افزایش یافت و پس از آن انحلال های عظیمی رخ داد. در حالی که معکوس شدن قیمت باعث کاهش قیمت شد، خرس‌ها در حین معامله سکه ضربه‌ها را پذیرفتند. ADA هفته را با 25 درصد افزایش سرسام آور به پایان رساند. قیمت ADA نیز توانست قیمت خود را در 0.5 دلار حفظ کند.

با این کار، کاردانو از رقبای خود بهتر عمل کرد و اکنون به عنوان ششمین سکه مهم از نظر ارزش بازار در CoinMarketCap قرار دارد. ارزش فعلی آن 17.7 میلیارد دلار است که ADA را جلوتر از SOL، DOGE، XRP و BUSD نگه می دارد.

بنابراین، آیا کاردانو در چراغ سبز به حرکت خود ادامه خواهد داد؟ خوب، همه چیز به شرایط بازار کریپتو بستگی دارد. معامله گران ADA بسیار خوش بین هستند و به ADA وابسته هستند، اما جدا از ارتقاء شبکه Vasil، جامعه Cardano در حال تحمل زمستان کریپتو و رکود اقتصادی است.

مطلب پیشنهادی | Cardano (ADA)، پس از 35٪ افزایش، قفل در هدف بعدی: 0.55 دلار

 Featured image from Newsکریپتو, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر