کارشناسان ارز دیجیتال به صورت آنلاین گرد هم می آیند تا در مورد نوآوری و امنیت ملی بحث کنند

شیلا وارن و جری بریتو به خوان زاراته، کارشناس امنیتی پیوستند تا راه‌هایی را برای استفاده از ارزهای دیجیتال در راستای منافع ملی بیان کنند.

موسسه امنیت ملی دانشکده حقوق دانشگاه جورج میسون آنتونین اسکالیا در روز چهارشنبه 30 مارس میزبان یک وبینار با عنوان «رمز و امنیت ملی: چگونه نوآوری آمریکایی را تأیید کنیم و امنیت ملی ایالات متحده را تأیید کنیم» برگزار شد. روزنامه نگار لورا شین بحث را مدیریت می کرد. شیلا وارن، مدیر اجرایی شورای کریپتو برای نوآوری، مدیر اجرایی Coin Center جری بریتو، و شریک مدیریت جهانی و مدیر استراتژی ارشد شرکت نظارت بر ریسک و انطباق با ریسک، خوان زاراته شرکت کنندگان بودند.

پس از افتتاحیه نظرات، اولین سوال از سه سوال مطرح شده به پانل مربوط به نوآوری آمریکایی بود. بریتو ابراز امیدواری کرد که کریپتوها مانند اینترنت با دسترسی باز اجازه توسعه پیدا کنند. او از این فرآیند به عنوان اجازه دادن به “هزار گل” صحبت کرد. زارات از استفاده از فناوری‌های بلاک چین برای به چالش کشیدن دشمنان ایالات متحده صحبت کرد. به گفته زاراته، تقویت بازارهای سرمایه ایالات متحده و نقش دلار «اگر ما در چگونگی توسعه فناوری حرفی برای گفتن و دستی داشته باشیم» امکان پذیر خواهد بود. او به ویژه به استفاده از استیبل کوین دلاری به نفع کشور اشاره کرد.

سوال دوم مربوط به مقررات بود. زاراته از رویکرد «کفش زدن» به مقررات ارزهای دیجیتال، که بر اساس اختیارات آژانس‌ها است تا ماهیت کریپتو، ابراز تاسف کرد، در حالی که بریتو به نفع مقررات مبتنی بر اصول صحبت کرد. بریتو از IRS به دلیل اینکه یک «معمولاً عقب مانده» نظارتی است، انتقاد کرد. وارن در مورد ایجاد انگیزه و ریسک صحبت کرد و زاراته مجدداً به بحث پیوست و گفت که مطلق گرایی – عدم تمایل به پذیرش هرگونه خطر از اقدام بد – “این نیست که دنیای مالی چگونه با ریسک برخورد می کند.”

بحث در مورد یوان دیجیتال با بریتو و وارن که دیدگاه‌های بسیار متفاوت خود را به اشتراک می‌گذارند، زنده‌ترین بحث بود. بریتو این را استدلال کرد

“یوان دیجیتال هنوز یک یوان است و هیچ کس نمی خواهد یوان را نگه دارد.”

او گفت که ابتکار یک کمربند و یک نگرش نسبت به پول چین را تغییر نخواهد داد. بریتو گفت، اما یک دلار دیجیتال «حامل-خصوصی» می‌تواند «اینترنت را یک شبه دلاری کند» و «سلطه دلار را در جهان تقویت کند». وارن تهدید بزرگتری از تله بدهی چین برای کشورهای در حال توسعه دید که می تواند منجر به پذیرش اجباری یوان دیجیتال شود.

به گفته مجری جمیل جفر، این وبینار حدود 100 مخاطب داشت. برای آن موجود است مشاهده در یوتیوب.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس