NFT-3

    • همکاری بین‌المللی اجرای مالیات J5 با IRS به مردم در مورد افزایش خطر پولشویی در NFTها هشدار داد.
    • هدف اصلی این شراکت مبارزه با جرایم حول NFT است.
    • بزرگترین بازار NFT بیش از 3 میلیارد دلار در ماه تراکنش را تسهیل می کند و در حال حاضر هویت مشتری را تأیید نمی کند.

همانطور که قبلا گزارش شده است توسط CoinQuora، تنظیم‌کننده‌های جهانی هشدار جدیدی درباره افزایش تهدیدات پولشویی و کلاهبرداری در توکن‌های دیجیتال و غیرقابل تعویض (NFT) صادر کرده‌اند.

رئیس J5 و معاون کمیسر اداره مالیات استرالیا، با توضیح بیشتر در مورد کلاهبرداری ها و پولشویی در اطراف بازارهای NFT، اظهار داشت:

این مقاله مجموعه‌ای از شاخص‌ها را ارائه می‌کند که موسسات مالی می‌توانند برای کمک به شناسایی فعالیت‌های مالی غیرقانونی در رابطه با NFT به آنها مراجعه کنند.

علاوه بر این، Esteban Castaño، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال TRM Labs، گفت که ملاحظات مربوط به پولشویی در NFTها قانونی است.

ما قبلاً دیده‌ایم که دولت‌ها دارایی‌ها را به NFT منتقل کرده و آن‌ها را به عقب برمی‌گردانند. بنابراین این یک ابله نیست – واقعی است. در حال وقوع است.»

علاوه بر این، Chainalysis، یک شرکت تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال مستقر در نیویورک، تخمین زد که وجوه غیرقانونی به دست آمده – به عنوان مثال، پول نقد با کلاهبرداری که بعداً به NFT منتقل شد – در سه ماهه پایانی سال 2021 به 1.4 میلیون دلار رسید.

به همین ترتیب، OpenSea، بازار مسلط NFT که حدود 3 میلیارد دلار تراکنش های ماهانه را تسهیل می کند، در حال حاضر هویت مشتریان را با چک های «خریدار خود را بشناس» (KYC) تایید نمی کند. این چک های KYC معمولاً در بانک ها و شرکت های پولی مختلف مورد نیاز است.

در همین حال، سخنگوی OpenSea بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهارنظر پاسخ نداد. مطابق با گزارش فوریه، بازارهای NFT در نهایت ممکن است ملزم شوند تا با KYC و تعهدات مختلف مبارزه با پولشویی سازگار شوند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر