کریپتو Expert BarriC با او ابروها را بالا برده است تجزیه و تحلیل اخیر XRP قیمت، که در آن او اظهار داشت که رمز ارز دیجیتال شده است می تواند تا 1000 دلار افزایش یابد. به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل خود، او همچنین توضیح داد که چرا این سطح قیمت قابل دستیابی است و نه یک “عدد خودسرانه” که او برای سرگرمی از آن خارج کرده است.

چه زمانی قیمت XRP به 1000 دلار افزایش می یابد؟

BarriC در X (توئیتر سابق) پیشنهاد شد پست که قیمت XRP در پنج تا ده سال آینده به 1000 دلار افزایش خواهد یافت. او توضیح داد که این اتفاق به دلیل سرازیر شدن پول جدید به فضای کریپتو در آن دوره رخ می دهد. او به طور خاص به “400 تریلیون دلار ثروت شخصی” اشاره کرد و همچنین پول نهادی هنوز وارد کریپتو نشده است، که می تواند به افزایش قیمت XRP کمک کند.

او برای اینکه هدفش را به خانه برساند، توجه پیروانش را به آن جلب کرد ETF های بیت کوین را مشخص کنید و چگونه آنها تا کنون به حرکت صعودی و افزایش قیمت بیت کوین کمک کرده اند. به این ترتیب، او معتقد است که XRP می تواند از چنین تقاضای نهادی نیز بهره مند شود، زمانی که موسسات شروع به نشان دادن علاقه به سایر ETF های ارز دیجیتال مانند یک پتانسیل کنند. XRP Spot ETF.

BarriC به جرأت ادعا کرد که گفتن اینکه XRP به 1000 دلار نمی رسد “به این معنی است که کل بازار کریپتو به طور کلی هرگز رشد یا تکامل نخواهد یافت یا اینکه پول جدیدی وارد نخواهد شد.” او همچنین پیشنهاد کرد که تنها راهی که قیمت XRP به 1000 دلار نمی‌رسد این است که موج دار شدن به نوعی در هر کاری که قرار بود انجام دهند شکست خوردند.

با این حال، او معتقد است که همه اینها بعید است و اینکه فضای کریپتو و ریپل به همان روشی که از سال 2016 تاکنون داشته اند به رشد خود ادامه خواهند داد، حتی اگر او اعتراف کرد که مردم “آماده نیستند قیمتی مانند XRP 1000 دلاری را درک کنند.” وی افزود که این همان راهی است که هیچ کس در سال 2016 نمی توانست به آن پی ببرد بیت کوین 74000 دلار، اما در نهایت این اتفاق افتاد.

XRP تا 2500 دلار نیز یک امکان است

Egrag کریپتو، تحلیلگر کریپتو یک بار بزرگ شده این احتمال وجود دارد که قیمت XRP تا سال 2029 به 2500 دلار برسد، در حالی که رویارویی خود را با یک بانکدار برتر به اشتراک می گذارد. اگراگ اشاره کرد که بانکدار به او گفت که XRP به این سطح قیمت خواهد رسید و او موافقت کرد. مانند BarriC، Egrag ادعا کرد که بانکدار در مورد چگونگی رسیدن ETH به 2500 دلار در آن زمان غیرممکن به نظر می رسید، اما این اتفاق افتاد.

با این حال، XRP YouTuber Moon Lambo در مورد این پیش بینی های قیمت محفوظ خواهد ماند. او یک بار پیشنهاد شد اینکه در دنیا پول کافی برای افزایش قیمت XRP به چهار یا پنج رقمی وجود ندارد. او همچنین خاطرنشان کرد که هر پول جدیدی که به ارزهای دیجیتال سرازیر شود، تنها به اکوسیستم XRP نمی رود. به این ترتیب، نمی‌توان چنین پیش‌بینی قیمت بلندپروازانه‌ای را تنها بر پایه پولی استوار کرد که هنوز وارد ارز دیجیتال نشده است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP در حدود 0.60 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

XRP price sitting at $0.6 | Source: XRPUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتوRank، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر