پیتر برانت متخصص ارز دیجیتال او به جرأت ادعا کرده است که قیمت بیت کوین برای این چرخه بازار ممکن است از قبل وارد شده باشد. او این نتیجه گیری را بر اساس تز “تجزیه نمایی” خود انجام داد، که او اشاره کرد که ممکن است در واقع برای بازار خوب باشد. اکوسیستم بیت کوین.

چرا قیمت بیت کوین بالا رفته است

برانت توضیح داد که داده های تاریخی نشان می دهد که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح رسیده است. او همچنین به یک “تجزیه تصاعدی” اشاره کرد، که او اشاره کرد که می تواند برای توصیف بیت کوین استفاده شود. تز فروپاشی نمایی برندت مبتنی بر این واقعیت است که درصد سود بیت کوین در هر چرخه صعودی بعدی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

برای زمینه، بیت کوینبه گفته این متخصص ارز دیجیتال، بین سال‌های 2015 تا 2017، 122 برابر افزایش از پایین‌ترین سطح بازار به بالاترین سطح بازار را ثبت کرد. با این حال، این تنها 21.3 درصد از افزایش قیمت بیت‌کوین در چرخه قبلی (بین سال‌های 2011 و 2013) بود.

منبع: X

برانت همچنین خاطرنشان کرد که همین اتفاق بین سال‌های 2018 و 2021 رخ داد. علیرغم افزایش 22 برابری از پایین‌ترین سطح بازار به بالاترین سطح بازار، بیت‌کوین تنها 18 درصد از افزایش قیمتی را که در چرخه قبلی مشاهده کرد، ثبت کرد. با ارائه این فرض، کارشناس ارز دیجیتال به این نتیجه رسید که این چرخه بازار نباید متفاوت باشد زیرا بیت کوین احتمالا شاهد حدود 20 درصد افزایش قیمت ثبت شده در چرخه قبلی خواهیم بود.

او با در نظر گرفتن 15,473 دلار به عنوان پایین ترین قیمت بازار برای این چرخه، خاطرنشان کرد که 20 درصد از سود چرخه قبلی به این معنی است که بالاترین بازار برای این چرخه قرار بود 72,723 دلار باشد، سطح قیمتی که بیت کوین قبلاً در مسیر خود به یک سطح رسیده بود. بالاترین تاریخ جدید (ATH) 73750 دلار.

در همین حال، کارشناس کریپتو اذعان کرد که بیت کوین از نظر تاریخی بیشترین افزایش قیمت خود را پس از نصف شدن بیت کوین، که اخیرا رخ داده است. با این حال، او اضافه کرد که جامعه کریپتو باید با واقعیت فروپاشی تصاعدی مقابله کند، که باعث شده او باور کند که احتمال ۲۵ درصدی وجود دارد که بیت کوین قبلاً در این چرخه قرار گرفته است.

چرا نزول نمایی ممکن است برای بیت کوین صعودی باشد؟

برانت اشاره کرد که بیت کوین احتمالاً به سطح پایین خواهد رفت اواسط 30000 دلار یا اگر واقعاً به اوج رسیده باشد، پایین ترین سطح آن در سال 2021 است. با این حال، او افزود که این کاهش می‌تواند « صعودی‌ترین اتفاقی باشد که از دیدگاه بلندمدت می‌تواند رخ دهد».

مطالب مرتبط: برای تاثیر قیمت: نهنگ های Dogecoin 456 میلیون DOGE را به صرافی ها منتقل می کنند

از نقطه نظر نمودارهای کلاسیک، کارشناس ارز دیجیتال اشاره کرد که بیت کوین هنوز برای حرکات سهموی عمده به سمت بالا، حتی اگر در حال حاضر اتفاق نمی افتد.

Source: X

او همچنین نمونه‌ای از اینکه نمودار بیت‌کوین زمانی که این حرکت با توکن کریپتو اتفاق می‌افتد، چگونه به نظر می‌رسد را به اشتراک گذاشت رالی بالای 100000 دلار. برانت همچنین به نمودار طلا از آگوست 2020 تا مارس 2024 اشاره کرد که نمونه ای از این است که عملکرد قیمت بیت کوین به زودی می تواند به نظر برسد. جالب اینکه او اخیرا پیش بینی شده است بیت کوین به زودی «پادشاه بر طلا» خواهد شد.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com

BTC price drops below $63,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از فورکاست نیوز، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر