یک تحلیلگر کریپتو پیش بینی جسورانه ای در مورد آن انجام داده است بیت کوینبا پیش بینی اینکه ارز دیجیتال پیشگام می تواند به 650000 دلار افزایش یابد. ETF بیت کوین را مشخص کنید بازار همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

قیمت هدف بعدی بیت کوین 650000 دلار پیش بینی می شود

در پست X (توئیتر سابق) که در روز دوشنبه منتشر شد، ویلی وو، تحلیلگر محبوب و متخصص ارز دیجیتال با بیش از 1 میلیون دنبال کننده، پیش بینی کرد هدف بعدی قیمت بیت کوین که توسط رشد و تقاضای ETF های Spot Bitcoin.

به گفته وو، ETF های بیت کوین نقطه ای می توانند این را به حرکت درآورند قیمت بیت کوین به 91,000 دلار در پایین ترین سطح بازار نزولی، در حالی که در طول بازار صعودی، ارز دیجیتال می تواند تا 650,000 دلار افزایش یابد. توجه به این نکته ضروری است که در زمان نگارش، بیت کوین حتی به 100000 دلار هم نرسیده بودبر اساس گزارش CoinMarketCap، با قیمت 63408 دلار معامله می شود.

وو توضیح داده است که افزایش بیت کوین به این سطح نمایی تنها زمانی امکان پذیر است که سرمایه گذاران ETF به طور کامل از سرمایه خود استفاده کنند. او تأکید می کند که استقرار کل سرمایه معمولاً زمان می برد و تأکید می کند که او پیش بینی قیمت محدود به چرخه فعلی بازار کریپتو نیستند.

این تحلیلگر ارز دیجیتال نیز این را پیش بینی کرد بیت کوین در نهایت ارزش بازار طلا را تغییر خواهد داد همانطور که سرمایه مدیر دارایی مستقر می شود. وو با استناد به پیش بینی خود بر اساس روند صعودی 12 ساله طلا پس از راه اندازی ETF آن، فاش کرد که بیت کوین می تواند روند صعودی مشابهی داشته باشد به زودی.

چگونه بیت کوین به 650000 دلار می رسد؟

وو برای توضیح مؤثر پیش‌بینی‌های خود، بینشی کوتاه اما واضح در مورد تأثیر بالقوه ارائه کرد ETF های بیت کوین نقطه ای می توانند بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارند. او “محاسبات پشت به پاکت” را ارائه کرد که می تواند برای درک کامل چگونگی افزایش بیت کوین به 650000 دلار استفاده شود.

در طول محاسبات خود، تحلیلگر ارزهای دیجیتال کل سرمایه مدیریت شده توسط آن را تخمین زد مدیران دارایی به 100 تریلیون دلار او اشاره کرد که توصیه تخصیص فعلی 2 درصد برای بیت کوین بود و با توجه به کل دارایی های مدیریت شده، به این معنی است که 2 تریلیون دلار می تواند به طور بالقوه به BTC جریان می یابد.

در حال حاضر، بیت کوین حدود 561،159،959 دلار سرمایه گذاری دارد که می تواند در زنجیره اندازه گیری شود. با اضافه کردن جریان بالقوه از مدیران دارایی، کل سرمایه گذاری در BTC به 2.56 تریلیون دلار افزایش می یابد.

وو همچنین نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) را معرفی کرد که کل سرمایه بازار بیت کوین را با مقدار سرمایه گذاری شده در آن مقایسه می کند. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال ادعا کرد که از نظر تاریخی، این نسبت معمولاً 5 برابر در بازار صعودی و 0.7 برابر در طول بازار افزایش می یابد. پایین بازار خرسی.

بر اساس این نسبت، وو ارزش بازار بالقوه BTC را محاسبه کرد و قیمت آن را 12.8 تریلیون دلار در زمان صعودهای گاو نر و 1.8 تریلیون دلار در زمان خرس های پایین تخمین زد. تقسیم این کل ارزش بازار با مقدار بیت کوین در گردش، قیمت بیت کوین به ازای هر سکه به ترتیب 650000 و 91000 دلار خواهد بود.

BTC price shows a lot of volatility | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از The کریپتوnomist، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر