• ایشان وحی، مدیر محصول سابق Coinbase، در حال انجام معاملات داخلی دستگیر شد.
  • کوین بیس واهی را با مرخصی اداری بدون حقوق در 15 جولای اخراج کرد.
  • مجرمان یک بلیط یک طرفه به کشور خود خریداری کردند اما نتوانستند به پرواز او سوار شوند زیرا مجری قانون مانع از ورود او شد.

دیروز، یک کارفرمای سابق Coinbase، ایشان وحی دستگیر شد که در حال افشای اطلاعات به برادرش، نیکیل وحی، و یکی از دوستانش، سامیر رامینی، برای خرید توکن‌ها حتی قبل از فهرست شدن در بورس بود. Wahi قوانین ضد کلاهبرداری Coinbase را نقض می کند.

به گفته منابع، نیکیل وحی و دوستش ظاهراً از این اطلاعات برای تجارت انبوهی از توکن‌ها از جولای 2021 تا آوریل 2022 استفاده کرده‌اند که بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

علاوه بر این، وکلا این سه مرد را به «توطئه کلاهبرداری سیمی»، «کلاهبرداری سیمی» و ایالات متحده متهم کردند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آنها را متهم به تجارت داخلی کرد.

تحقیقات می گوید که وکلای ایشان وحی و برادرش از اظهار نظر خودداری کردند. این در حالی است که محل اختفای رامینی در حال حاضر مشخص نیست.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، گفت:

هر رفتار غیرقانونی چیزی است که ما بسیار جدی می گیریم. ما برای آن تحمل صفر داریم.

علاوه بر این، گروال این را گفت کوین بیس بلافاصله پس از آگاهی از موضوع تجارت داخلی، تحقیقات را انجام داد و وحی را با مرخصی اداری بدون حقوق در 15 جولای اخراج کرد.

دامیان ویلیامز، دادستان منهتن ایالات متحده گزارش داد: «پیام ما با این اتهامات واضح است: کلاهبرداری کلاهبرداری است، چه در بلاک چین رخ دهد یا در وال استریت».

ویلیامز علاوه بر این به مردم یادآوری کرد که حادثه امروز یادآور این است که Web3 یک منطقه عاری از قانون نیست.

به گفته منابع، نیکیل وحی علیرغم مظنون بودن، زمانی که برای ملاقات با مدیر امنیتی Coinbase فراخوانده شد، بلیت یک طرفه به کشور خود، هند را خریداری کرده بود. با این وجود، او نتوانست سوار هواپیما شود زیرا مجریان قانون مراقب بودند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر