کارگران در اقتصادهای ناپایدار به احتمال زیاد حقوق خود را از طریق ارز دیجیتال دریافت می کنند: گزارش

به گفته Deel، علیرغم ریزش بازار، در نیمه اول سال جاری افزایشی در پرداخت‌های کریپتو کارمندان وجود داشته است.

بر اساس پلتفرم جهانی استخدام Deel، ساکنان کشورهایی که اقتصاد ناپایدار دارند، به احتمال زیاد حقوق خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت می کنند.

در «گزارش وضعیت استخدام جهانی» خود که در 21 جولای با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، این شرکت دریافت که علیرغم بازار نزولی در سال 2022، کریپتو نشان دهنده 5 درصد از کل پرداخت های جهانی است که هر ماه از این پلتفرم برداشت می شود، در حالی که این رقم در نیمه دوم 2 درصد افزایش یافته است. 2021.

طبق آمار، ساکنان کشورهایی که موقعیت‌های اقتصادی و ارزهای بی‌ثباتی دارند، به احتمال زیاد پرداخت‌های خود را به صورت ارز دیجیتال انجام می‌دهند. گزارش. این شامل کشورهای در آمریکای لاتین (LATAM) و اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA).

برداشت ارزهای ارز دیجیتال شده در منطقه LATAM 67٪ از کل را تشکیل می دهد و کشورهای EMEA با 24٪. کسانی که از منطقه آمریکای شمالی هستند تنها 7 درصد از کل پرداخت های ارز دیجیتال را تشکیل می دهند. منطقه آسیا و اقیانوسیه حتی با سهم 2 درصدی از کل، حتی پایین تر بود.

از نظر نوع دارایی، بیت کوین (بیت کوین) ارز دیجیتال انتخابی باقی ماند و 47٪ از کل را تشکیل می دهد. دومین انتخاب دارایی دیجیتال برای پرداخت، USDC Circle با 29٪ بود، پس از آن Ethereum (ETH) در 14 درصد. USDT تتر در لیست قرار نگرفت.

دیل داده‌های بیش از 100000 قرارداد کارگری برون مرزی را در این پلتفرم بین ژانویه تا ژوئیه 2022 به دست آورده است. این شرکت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا افراد را در کشورهای مختلف استخدام، سوار و پرداخت کنند. این اشاره کرد که LATAM در صدر فهرست مناطقی است که در سطح بین المللی استخدام می کنند.

مربوط: آموزش ارز دیجیتال می‌تواند برای آمریکایی‌های لاتین توانمندسازی مالی به ارمغان بیاورد

افزایش تورم نگرانی بسیاری از کشورهای منطقه آمریکای لاتین است. ونزوئلا، آرژانتین، شیلی، برزیل و پاراگوئه همگی تورم دو رقمی دارند. اقتصاد تجارت.

کاهش قدرت خرید با استفاده از ارزهای فیات خودشان احتمالاً بر افزایش پرداخت‌های ارز دیجیتال به کارگران منطقه تأثیر گذاشته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس