• کمیسیون رویه‌های سیاسی منصفانه به تصویب قوانین جدیدی که اجازه اهدای ارز دیجیتال را می‌دهد، رأی داد.
  • قوانین جدید به این نکته اشاره می‌کند که داوطلبان می‌توانند در صورت تبدیل ارز دیجیتال به ارز محلی، دلار آمریکا، کمک‌های ارز دیجیتال را بپذیرند.
  • قوانین وضع شده جدید ظرف 60 روز تنظیم می شود.

روز پنجشنبه، کمیسیون رویه های سیاسی منصفانه (FPPC) به آن رأی داد تایید قوانین جدیدی که کمک های مالی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را برای نامزدهای کالیفرنیایی مجاز می کند. کاندیداها به زودی می توانند کمک های کمپین ارزهای دیجیتال را بپذیرند.

طبق منابع، قوانین جدید ذکر می کند که داوطلبان می توانند قبول کنند ارز دیجیتال کمک های مالی در صورتی که بلافاصله ارز دیجیتال را به ارز محلی، دلار آمریکا تبدیل کنند. FPPC بیان می‌کند که این فرآیند از همه کاربران می‌خواهد که از یک پردازنده ارز دیجیتال ثبت‌شده برای مدیریت تراکنش استفاده کنند که نام، آدرس، شغل و کارفرمای هر مشارکت‌کننده را جمع‌آوری می‌کند.

علاوه بر این، بر اساس گزارش کارکنان کمیسیون، قوانین جدید وضع شده ظرف 60 روز تعیین می شود. علاوه بر این، دوازده ایالت دیگر، از جمله واشنگتن دی سی، به هر وسیله ای اجازه مشارکت در ارزهای دیجیتال را می دهند. پیش از این، کالیفرنیا یکی از 9 ایالت ایالات متحده بود که مشارکت ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده بود.

به همین ترتیب، با توجه به الف مقاله CoinQuora، در 22 فوریه، کالیفرنیا در لیستی ثبت شد که شامل تمام ایالت های ایالات متحده است که به نظر می رسد بیت کوین را برای پرداخت مالیات استاندارد می کنند.

جارد پولیس، فرماندار کلورادو در صحبت در مورد این موضوع گفت:

شهروندان باید تا تابستان امسال از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای پرداخت مالیات دولتی استفاده کنند.

علاوه بر این، در 9 مارس، رئیس جمهور بایدن فرمان اجرایی را امضا کرد که در آن خطرات استفاده از مزایای بالقوه دارایی های دیجیتال و فناوری زیربنایی آنها را تشریح می کرد.

طبق بیانیه کاخ سفید، این دستور یک سیاست ملی را برای دارایی های دیجیتال در شش اولویت مهم تعیین می کند: حمایت از مصرف کننده و سرمایه گذار. مالی؛ تامین مالی غیرقانونی؛ رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی و رقابت اقتصادی؛ شمول مالی؛ و نوآوری مسئولانه

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر