کالیفرنیا مجدداً امکان مشارکت ارزهای دیجیتال در کمپین‌های سیاسی محلی و ایالتی را فراهم می‌کند

کمیسیون اقدامات سیاسی منصفانه ایالت، ممنوعیت سال 2018 را که ناشی از شفافیت و نگرانی های KYC بود، لغو کرد، در حالی که هفت ایالت هنوز ممنوعیت دارند.

پس از لغو ممنوعیت توسط کمیسیون اعمال سیاسی منصفانه (FPPC) در 21 ژوئیه، نامزدهای دفتر ایالتی و محلی در کالیفرنیا بار دیگر مجاز به پذیرش کمک های مالی به ارزهای دیجیتال خواهند بود. این ممنوعیت در سال 2018 اعمال شد.

کالیفرنیا یکی از 9 ایالتی بود که داشت مشارکت های سیاسی در ارز های دیجیتال ممنوع شد به دلیل شفافیت درک شده و مشکلات مشتری خود را بشناسید (KYC). مسئله مشارکت در ارزهای دیجیتال در ماه مارس، زمانی که کمیسیون، احیا شد صادر شده نظر در مورد فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای جمع‌آوری سرمایه کمپین.

در ماه می، گزارشی توسط FPPC تهیه شد که مورد بررسی قرار گرفت سه گزینه برای سیاست ارز دیجیتال آن. آن‌ها باید این ممنوعیت را حفظ می‌کردند، یا با کریپتو مانند پول نقد رفتار می‌کردند، با سقف مشارکت 100 دلاری، همانطور که در چندین ایالت انجام می‌شود.

گزینه سوم این بود که کریپتو را مانند یک کمک نقدی در نظر بگیریم، یعنی به عنوان یک کالا یا خدمات به جای پول، با شرایطی که این کمک از طریق پردازنده ای که از پروتکل های KYC استفاده می کند انجام شود و این کمک ظرف دو روز کاری به فیات تبدیل شود. از دریافت. ارزش این سهم، نرخ تبدیل دلار ارز دیجیتال در روز انتقال خواهد بود.

FPPC تایید شده گزینه سوم در تصمیم خود روز پنجشنبه. کالیفرنیا اکنون به 12 ایالت دیگر می‌پیوندد که به صراحت اجازه مشارکت سیاسی در ارزهای دیجیتال را می‌دهند. این تصمیم ظرف 60 روز اجرایی می شود.

مربوط: کمیسیون اخلاق تگزاس به دنبال قانون طرفدار ارز دیجیتال برای مشارکت های سیاسی است

کالیفرنیا در زمینه پذیرش کریپتو در عرصه های دیگر پیشرو بوده است. در ماه فوریه، یک لایحه بود به سنای ایالت معرفی شد در ماه فوریه، امکان پرداخت هزینه خدمات دولتی ایالتی با ارز دیجیتال را فراهم می کند. آن لایحه با رأی کمیته شکست خورد، اما شد اعطا شده تمرینی که هنوز برگزار نشده است. فرماندار گاوین نیوسام فرمان اجرایی صادر کرد در ماه می به هماهنگ کردن مقررات دولتی با فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن در مورد دارایی دیجیتال.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس