با وجود این تغییر، کامرون و تایلر وینکلووس به اجرای عملیات جهانی صرافی ارزهای دیجیتال ادامه می دهند.

کامرون وینکلووس از هیئت مدیره اروپایی جمینی کناره گیری کرد


کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini، از هیئت مدیره شرکت اروپایی کناره گیری کرد. با توجه به یک بایگانی خانه شرکت ها از 12 اکتبر.

همانطور که در بیانیه ای اشاره شده است ارسال شد به مطبوعات محلی، کامرون به رهبری عملیات جهانی Gemini در کنار برادر دوقلویش تایلر وینکلووس ادامه می دهد:

ما می‌توانیم تأیید کنیم که این تغییر در خانه شرکت‌ها ثبت شده است و رهبری محلی را به هیئت مدیره می‌آورد تا رشد تجارت جمینی در بریتانیا و اروپا را منعکس کند. کامرون و تایلر وینکلووس به عنوان رئیس و مدیرعامل جمینی ادامه می‌دهند.

طبق اسناد، گیلیان لینچ، رئیس جمینی در ایرلند و اروپا، صندلی بلر هالیدی را در هیئت مدیره می گیرد. طبق پروفایل لینکدین، بلر به مدت دو سال مدیر عامل بریتانیا در جمینی بود، قبل از اینکه در ماه جاری به صرافی رقیب Kraken نقل مکان کرد.

در جولای، جوزا ثبت نام به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی را اعلام کرد (VASP) توسط بانک مرکزی ایرلند (CBI) پس از دریافت ماهها قبل از مجوز یک موسسه پول الکترونیکی (EMI) از CBI، به شرکت اجازه می دهد تا پول الکترونیکی صادر کند، خدمات پرداخت الکترونیکی را ارائه دهد و پرداخت های الکترونیکی را برای اشخاص ثالث انجام دهد.

در ژوئن، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه جمینی شکایت کرد با این ادعا که این شرکت در سال 1396 در جلسات حضوری و اسنادی، خلاف قانون بورس کالا و سایر مقررات اظهارات نادرست یا گمراه کننده داشته است.

این آژانس در حال ارزیابی خود گواهی بالقوه قرارداد آتی بیت کوین بود که بر اساس قیمت بیت کوین لحظه ای تعیین شده توسط حراجی برگزار شده در پلت فرم معاملات دارایی دیجیتال Gemini انجام می شد.

همچنین در این سال، مبادله بیش از 10 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد به عنوان بخشی از “کاهش شدید هزینه ها” در طول زمستان کریپتو، تنها دو ماه پس از شرکت بنیانگذاران به عنوان میلیاردرهای ارز دیجیتال معرفی شدند در فهرست فوربس با ثروتی بالغ بر 4 میلیارد دلار.

کوین تلگراف با جمینی تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر