معامله گران Bitfinex به دنبال اظهارات روز چهارشنبه فدرال رزرو در مورد تورم و خرید دارایی روی افزایش قیمت شرط بندی می کنند.

بیت کوین ( BTC ) ممکن است آخرین روز نزولی خود را ببیند، زیرا خریداران برای دریافت پول در جلسه چهارشنبه فدرال رزرو صف می کشند.

در 14 دسامبر، قیمت‌ها در صرافی اصلی Bitfinex شروع به افزایش کردند که نشانه‌ای آشکار بود که بازار معتقد است BTC/USD قرار است سود کند.

زمان “فروش شایعه، خرید اخبار” است؟

فدرال رزرو اطلاعات کلیدی را در مورد آینده خرید دارایی – نوعی تسهیل کمی (QE) – و همچنین تورم در جلسه ارائه خواهد کرد و شرط‌بندی‌ها در مورد تأثیر ضربه‌ای هم برای بازارهای ارز دیجیتال و هم برای بازارهای سنتی در حال افزایش است.

داده های کتاب سفارش Bitfinex نشان می دهد که معامله گران بیت کوین به فرصتی برای “خرید اخبار” چشم دوخته اند.

Bitfinex در حال کاهش قیمت‌ها

فروش خرده‌فروشی به پایین‌ترین حد قبل از جلسه FOMC با سرمایه منفی در کل به

نظر می‌رسد که ما یک رویداد Buy The News را دریافت می‌کنیم #Bitcoin $BTC pic.twitter.com/9Z69rJuL0T— ذن (@Zen_Trades1) 

14 دسامبر 2021

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، کاهش خرید دارایی توسط فدرال رزرو به طور موثری در دسترس بودن پول “آسان” را محدود می کند و تسریع این روند می تواند دارایی های ریسکی مانند بیت کوین را تحت فشار قرار دهد تا زمانی که بازده سیاست کاهش یابد.

با این حال، در کوتاه مدت، یک خرید منعکس کننده رویدادهای چاپ داده های تورم در ماه گذشته است ، که باعث افزایش آشکار اما کوتاه مدت برای BTC می شود.

معامله‌گران Bitfinex در منطقه‌ای تقریباً بین 44500 تا 46000 دلار در روز سه‌شنبه منتظر ماندند و قیمت آن در حال حاضر پس از یک روز ضرر در 46800 دلار است .

ویلیام کلمنته، تحلیلگر افزود: «فکر کنید FOMC شانس خوبی برای رویداد «شایعه را بفروش، اخبار را بخر» دارد .”این را با عرضه غیر نقدی در بالاترین حد سالانه و چند پیشنهاد بزرگ Bitfinex در راه است. فقط منتظر 53 هزار دلار برای شروع مناقصه باشید. خوشحالم که بخشی از این حرکت را از دست می دهید و اساساً برای تایید هزینه می پردازید.”

معامله گران بیت کوین هر چیزی جز مطیع هستند

در جاهای دیگر، شواهدی مبنی بر افزایش فزاینده نهنگ‌های نزولی در کتاب‌های سفارش مبادله وجود دارد.

مطالب مرتبط:  “حرکت گاو هیولا” به این معنی است که نهنگ ها می توانند افزایش بعدی قیمت بیت کوین را تضمین کنند

همانطور که توسط Material Scientist، خالق منابع تجزیه و تحلیل زنجیره ای Material Indicators اشاره شده است، معامله گران با حجم بالا به طور مداوم از اکتبر به فروش می پردازند.

دانشمندان مواد در توییتر اظهار داشت: آن‌ها از ماه اکتبر حتی یک بار هم خرید نکرده‌اند و در تمام این مدت مستقیماً به فروش TWAP پرداخته‌اند.

برخی استثناها در سرفصل ها قرار گرفته اند و نهنگ ها – بزرگترین گروه حجمی از فعالیت های مبادلاتی – علاقه خرید نشان داده اند. با این حال، طبق داده ها، مقاومت 60000 دلاری همچنان با گذشت زمان در حال افزایش است.

Material Indicators در یک پست جداگانه اضافه کرد: “ما هنوز شاهد کاهش قیمت بیت کوین در ماه گذشته با اطمینان واقعی نیستیم .”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع