FLOKI و BONK پس از بهبودی در آخر هفته رشد قابل توجهی داشتند افت بیت کوین در پایان هفته گذشته این توکن‌ها برخی از داغ‌ترین موضوعات در طول این دوره صعودی بوده‌اند، با افزایش FLOKI و BONK به ترتیب بیش از 500٪ و 87٪.

اخیراً، هر دو memecoin در نئوبانک اروپایی و پلتفرم خرده‌فروشی Revolut فهرست شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد این خبر تأثیر زیادی بر روی توکن‌ها داشته باشد. با این حال، جدیدترین اطلاعیه های پروژه ها ظاهراً آنها را در یک ساعت گذشته افزایش داده است.

FLOKI و BONK برای تصاحب اروپا

این پروژه ها روز دوشنبه لیست خود را در Revolut اعلام کردند. فهرست جدید دسترسی FLOKI و BONK را به مخاطبان گسترده‌تری گسترش می‌دهد، زیرا این پلتفرم برای 40 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور در دسترس است.

علاوه بر این، این فهرست به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را با ۲۵ ارز فیات، از جمله EUR، GBP و USD، مستقیماً از برنامه Revolut خریداری کنند. طبق BONK پست X، کاربران اروپا و کشورهای واجد شرایط نیز از 29 آوریل به برنامه Learn and Earn دسترسی خواهند داشت.

معامله گر ارزهای دیجیتال آلتکوین گوردون وزن کرد در این مورد، به 458000 دنبال کننده خود گفت که این فهرست “بسیار بزرگ” است. به گفته گوردون، این توکن ها اجازه می دهد تا با Dogecoin (DOGE)، Dogwifhat (WIF)، PEPE و Shiba Inu (SHIB) رقابت کنند.

علیرغم اعلام، توکن ها پس از انتشار اخبار، عملکرد متوسطی داشتند. FLOKI قیمت افزایش یافت 2% در ساعت بعد، با قیمت 0.0001778 دلار معامله شد. با این وجود، این توکن ساعاتی بعد 5.3 درصد کاهش یافت و به 0.0001693 دلار معامله شد.

در همین حال، قیمت Bonk تا 3.7 درصد افزایش یافت، قبل از اینکه با افت 3.4 درصدی به سطح 0.0001990 دلار مواجه شد، با 0.0002069 دلار معامله شد.

به طور مشابه، هر دو نشانه کاهش در فعالیت روزانه در 24 ساعت گذشته داشته اند. حجم معاملات روزانه FLOKI به میزان خیره کننده 31.6 درصد کاهش یافت در حالی که حجم معاملات BONK کاهش یافته است بیش از 51 درصد

اطلاعیه های جدید افزایش قیمت ها

صبح روز سه‌شنبه، FLOKI با قیمت 0.0001727 دلار معامله شد که نشان‌دهنده افزایش 0.4 درصدی نسبت به قیمت توکن 24 ساعت قبل است. از سوی دیگر، BONK 0.00002019 دلار معامله شد که نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش قیمت داشت.

با این حال، آخرین اطلاعیه های پروژه تاثیر مثبتی بر قیمت توکن ها گذاشته است. FLOKI اعلام کرد که پلتفرم غیرمتمرکز Alltoscan با استفاده از پروتکل قفل ارز دیجیتال پروژه، FlokiFi Locker، 18 میلیون دلار ATS را به مدت 15 ماه قفل کرده است.

به نظر می رسد این خبر با استقبال خوبی از سوی جامعه مواجه شده است. به نظر می رسد با احساسات مثبت، این توکن در یک ساعت گذشته 5.5 درصد افزایش یافت. به طور مشابه، FLOKI اکنون 11.2 درصد نسبت به 24 ساعت قبل افزایش یافته است.

در همین حال، BONK اعلام کرد هنرمند مشهور JT Liss به عنوان “مدیر سگ برای استادان هنر BONK”. JT قرار است برنامه اقامت Bonk's BAM و برنامه Grants Creator را “برای کمک به فراهم کردن فرصت های بیشتر برای هنرمندان در اکوسیستم Solana” رهبری کند.

در پی این خبر، این توکن در یک ساعت 4.3 درصد و نسبت به قیمت 24 ساعت قبل بیش از 5.6 درصد افزایش یافت. در زمان نوشتن، BONK با قیمت 0.00002164 دلار معامله می شود.

FLOKI is trading at $0.0001921 in the weekly chart. Source: FLOKIUSDT on TradingView

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر