جهانی_NFT_sales_volume_has_fallen_by_53%_in_the_gast_7_months

  • از هفت ماه گذشته، فروش NFT 53 درصد کاهش یافته است.
  • تحلیل به این رکود به دلیل ارزش بالای ارزهای دیجیتال اشاره می کند.
  • با این حال، در ژانویه، حجم زیادی از فروش NFT وجود داشت.

NFT فروش از طریق فراز و نشیب در جریان بوده است. همانطور که تجزیه و تحلیل می گوید، بسیاری از افزایش های NFT اتفاق افتاده است، با این حال آن را نیز تا حد عدم قطعیت فرو رفته است. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که NFT نسبت به هفت ماه گذشته کاهش یافته است.

طبق داده های اخیر ارائه شده توسط Watcher Guru، حجم فروش NFT در هفت ماه گذشته به 53 درصد کاهش یافته است.

توجه داشته باشید، همانطور که توسط CryptoSlam – یک جمع کننده داده NFT گزارش شده است، در ماه گذشته، فروش NFT نیز به زیر 2.2 میلیارد دلار کاهش یافت. با این حال، وضعیت مشابه «نزولی» در جولای 2021 اتفاق افتاد، جایی که فروش آن 1.2 میلیارد دلار بود.

اگر چه بازار کریپتو در حال حاضر به تدریج شتاب می گیرد، فروش NFT به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما ممکن است یک جهش تدریجی در آینده وجود داشته باشد. با این حال، یکی از دلایل اصلی کاهش NFT به دلیل افزایش ارزش بالای آن است ارزهای ارز دیجیتال شده.

Yehuda Petscher از CryptoSlam دریافته است که یک رابطه معکوس بین بازار ارزهای دیجیتال و NFT وجود دارد. او عقیده داشت که این اتفاق می‌افتد، زیرا NFT‌ها به ارزهای ارز دیجیتال شده هستند و سرمایه‌گذاران عمدتاً NFT‌ها را زمانی که ارزش کریپتو کاهش می‌یابد خریداری می‌کنند.

پتچر در گفتگو با فورکاست گفت:

خریداران هنوز آنجا هستند – من فکر می کنم آنها فقط کمی دقیق تر هستند که سرمایه خود را در چه چیزی قرار می دهند.. مردم فقط به نوعی منتظر هستند و نگاه می کنند و می بینند که آیا صحنه کمی تغییر می کند یا خیر.

با این حال، به غیر از تحلیل هفت ماهه، حجم NFT از 13 فوریه روند صعودی داشته است.

همچنین، رشد گسترده NFT در ژانویه، جایی که فروش ادامه داشت، وجود داشت دریای آزاد از رکورد 5 میلیارد دلار فراتر رفت. علاوه بر این، گزارش ماهانه DappRadar نزدیک به 16 میلیارد دلار افزایش در حجم تجارت NFT را نشان می دهد.

دلیل دیگر افت NFT به دلیل بحران روسیه و اوکراین است. همانطور که بازار جهانی سایر کالاها کاهش یافت، NFT و سایر دارایی های دیجیتال نیز دچار نوسان شدند.

در حالی که به طرف دیگر NFT ها نگاه می کنیم، بسیاری از هنرمندان، نوازندگان و حتی برخی سازمان ها NFT های خود را ایجاد کرده اند. قابل ذکر است که این NFT ها ارزش های خلاقانه و منحصر به فردی را به نمایش می گذارند که هدف آن جلب توجه کاربر است.

برای فهرست کردن روندهای اخیر، Bored Ape Yacht Club NFTs، World of Women Galaxy، NFT های خلاقانه Kojo Marfo، موزه NFT در اوکراین، مجموعه NFT پلیس دبی، بازی های مبتنی بر NFT مانند Axie Infinity، Sandbox، Decentraland و چندین سرمایه گذاری دیگر NFT عرصه را آغاز کردند.

در حال حاضر، CloneX NFT در میان NFT هایی که بیشترین امتیاز را بر اساس حجم فروش دارند، در صدر قرار دارد. با قیمت 32.9 میلیون دلار 635.92 درصد رشد داشته است. پس از آن، آزوکی با وجود کاهش 68.4 درصدی، با نزدیک به 7 میلیون دلار پیشتاز است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر