بازار کریپتو

    • بازار جهانی کریپتو 1.67 تریلیون دلار معامله می شود.
    • طی روز گذشته 7.30 درصد کاهش برای بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.
    • برنامه فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره دلیل مورد انتظار کاهش قیمت کریپتو است.

نوسانات بازار جهانی کریپتو با کاهش ارزش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال دوباره قرمز شده است. در مقابل، بازار کریپتو در روز گذشته افزایش یافت، جایی که بیت کوین به قیمت 39000 دلار ثبت شد.

با این حال، در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار کریپتوهای جهانی در 1.67 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته نزدیک به 7.30 درصد کاهش یافته است. به طور قابل توجهی، دلیل کاهش قیمت کریپتو به دلیل برنامه فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره به میزان 50 واحد است.

به طور خاص، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 36492.57 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 7.8 درصد سقوط کرده است. این کاهش قیمت بدترین افت روزانه از ژانویه 2022 است. قیمت بیت کوین در دو روز گذشته پس از کاهش 38000 دلاری در 3 می به 40,000 دلار رسیده است. قابل ذکر است که هدف قیمت 40,000 دلار دوباره چالشی برای BTC است که فقط می تواند به آن دست یابد. اگر در روزهای آینده از یک خط روند پشتیبانی کند.

برای اضافه کردن، مخاطبان توییتر نگرانی خود را در مورد قیمت بیت کوین به اشتراک می گذارند. جامعه ارز دیجیتال رسانه‌های اجتماعی – The Moon – در توییتی از مخاطبان توییتر در مورد جهش مورد انتظار برای BTC پرسید.

در پاسخ به The Moon، برخی از افراد خوش بین گفتند: بیت کوین در اواسط ماه مه، به احتمال زیاد طی سه روز، به 17 هزار دلار افزایش خواهد یافت، و حتی جهش بزرگ یا کوچک در آینده اتفاق خواهد افتاد. با این حال، برخلاف این نظرات، سایر توییترها گفتند که بیت کوین قرار نیست افزایش بیشتری پیدا کند.

در همین حال، سایر ارزهای رمزپایه مانند اتریوم (-6.11٪)، BNB (-6.6٪)، Solana (-15.19٪)، Dogecoin (-8.98٪)، Avalanche (-12.73٪) و Polkadot (-14.18٪) نیز حرکت کرده اند. پایین با یک فرود تند در داخل روز.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر