Whalemap می‌گوید آنچه «معمولاً» تغییر سیگنال‌های معاملات فرابورس است در بین خریداران بازار نزولی در سال 2018 در حال رخ دادن است.

کاپیتولاسیون یا سودجویی؟  نهنگ بیت کوین 32 هزار بیت کوین را از سال 2018 به حالت غیرفعال منتقل می کند


بیت کوین (بیت کوینتجزیه و تحلیل نشان می دهد که ارزش بیش از 600 میلیون دلار برای اولین بار از زمان آخرین بازار نزولی در 18 اکتبر جابجا شد.

در یک تاپیک توییترمنبع نظارت Whalemap یک تراکنش شامل 32000 BTC را علامت گذاری کرد.

خریدار می تواند “مایل به خرید” 32000 بیت کوین با قیمت 19000 دلار باشد

در آخرین نشانه مبنی بر اینکه قیمت نقدی فعلی بر رفتار دارندگان حتی طولانی‌مدت تأثیر می‌گذارد، به نظر می‌رسد یک نهاد نهنگی که BTC را در نزدیکی گودال آخرین بازار نزولی خریداری کرده است، فروخته است.

طبق گزارش Whalemap، این هفته 32000 سکه برای اولین بار از دسامبر 2018 کیف پول خود را ترک کردند.

دیروز 32000 بیت کوین متعلق به یک کیف پول نهنگ نقل مکان کرد. آنها از دسامبر 2018 خاموش بودند.» تیم Whalemap در تفسیر همراه نوشت.

در حالی که دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی پشت این تصمیم بوده است، Whalemap سریعاً دیدگاهی جایگزین را برای روایت کلاسیک بازار نزولی مطرح کرد – سرمایه‌گذاران عمده در پایین‌ترین سطح تسلیم شدند. این تیم افزود:

تراکنش‌هایی مانند این معمولاً به معاملات OTC اشاره می‌کنند، به این معنی که شخصی حاضر است آن 32 هزار بیت کوین را در حال حاضر خریداری کند.

علیرغم کاهش بیش از 70 درصدی بیت کوین/دلار آمریکا نسبت به بالاترین سطح تاریخ، ذخیره 32000 بیت کوین با قیمت 3900 دلاری، سود قابل توجهی به همراه داشت.

چهار سال بعد، ارزش آنها 612 میلیون دلار در مقابل 124 میلیون دلار است.

نمودار مشروح جریان خروجی نهنگ بیت کوین. منبع: Whalemap/ Twitter

در ادامه، Whalemap خاطرنشان کرد که به دلیل محبوبیت پایین‌ترین قیمت 2018 به عنوان نقطه خرید، این منطقه قیمت منطقه قابل توجهی از حمایت را نشان می‌دهد.

این روزنامه نوشت: «مردم زیادی در مورد این موضوع نمی‌دانند، اما مقدار زیادی بیت کوین توسط نهنگ‌ها دقیقاً در منطقه‌ای که تراکنش فوق از آنجا انجام می‌شود انباشته شد.

حتی در حال حاضر، 337 هزار بیت کوین انباشته شده همچنان در آن کیف پول ها HODL می شود. یک منطقه فوق العاده مهم در زمین بیت کوین برای حفظ ur [eye] بر.”

نمودار مشروح جریان ورودی دیوار بیت کوین. منبع: Whalemap/ Twitter

ترازهای مبادله ای ریزش را تسریع می کنند

نشانه هایی مبنی بر اینکه حتی 19000 دلار به عنوان یک تجارت بیت کوین یا بازی سرمایه گذاری محبوب شده است، از صرافی ها در این ماه می آیند.

مربوط: در اینجا چیزی است که می‌تواند جرقه‌ای را برای یک «رشد عظیم بیت‌کوین» ایجاد کند، زیرا بیت‌کوین به 19 هزار دلار می‌رسد

داده های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای گلاسنود نشان می‌دهد که طی چند روز گذشته، صرافی‌های اصلی شاهد کاهش تراز بیت کوین خود نسبت به ماه قبل در هر روز بیش از هر زمان دیگری از اواسط ژوئیه بوده‌اند.

19 پلتفرم معاملاتی که توسط Glassnode ردیابی شده‌اند در 30 روز گذشته در 18 و 19 اکتبر تقریباً 100000 BTC کاهش یافته‌اند.

آخرین تاریخی که صرافی ها روز خود را با بیت کوین بیشتری نسبت به یک ماه قبل به پایان رساندند، 8 اکتبر بود.

نمودار تغییر موقعیت خالص 30 روزه مبادلات بیت کوین. منبع: Glassnode

کل موجودی صرافی ها تا 19 اکتبر کمی بیش از 2.34 میلیون بیت کوین بود که از 2.46 میلیون در پایان سپتامبر کاهش داشت.

نمودار تعادل مبادلات بیت کوین. منبع: Glassnode

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر