کاکائو پیکوما

  • کاکائو پیکوما 50 درصد از سهام کنترلی بیت کوین صرافی ساکورا (SEBC) را خریداری کرده است.
  • این خرید کاکائو را به بزرگترین سهامدار تبدیل می کند
  • این قرارداد کاکائو را قادر می‌سازد تا خدمات ارزهای دیجیتال را در پلتفرم وب‌تون Piccoma خود ارائه دهد و همچنین به طور تهاجمی به Web3 گسترش یابد.

یک سرویس اشتراک کمیک های دیجیتال ژاپنی و یکی از شرکت های تابعه شرکت اینترنتی کره ای Kakao، Kakao Piccoma، 50 درصد از سهام کنترلی Sakura Exchange Bitcoin (SEBC) را خریداری کرده است. صرافی ارزهای دیجیتال. مبلغی که کاکائو برای سهام خود در بورس پرداخت کرده است هنوز فاش نشده است.

این خرید کاکائو را به بزرگترین سهامدار تبدیل می کند. طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، این معامله کاکائو را قادر می‌سازد تا خدمات ارزهای دیجیتال را در پلتفرم وب‌تون Piccoma خود ارائه کند و همچنین به طور تهاجمی به وب 3 گسترش یابد.

موسس کاکائو، کیم بئوم سو، در اواسط ماه مارس از هیئت مدیره کناره گیری کرد. دلیل او برای انجام این کار تمرکز بر برندهای وابسته به شرکت بود که یکی از آنها برند Kakao Piccoma در ژاپن بود. خرید SEBC اولین اقدام ادغامی از کاکائو از زمان استعفای موسس است.

کاکائو قبل از این خرید به فضای ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده است، زیرا در آگوست سال گذشته دو شرکت بلاک چین را در سنگاپور راه اندازی کرد. شرکت‌هایی که کاکائو راه‌اندازی کرد، بنیاد Klaytn، یک سازمان غیرانتفاعی، و Krust هستند که یک شتاب‌دهنده جهانی برای پذیرش فناوری بلاک چین است.

به عنوان بخشی از علاقه کاکائو به بلاک چین، این شرکت یک شرکت تابعه بلاک چین به نام Ground X را اداره می کند که در جولای سال گذشته در مناقصه ای از بانک کره در رابطه با توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برنده شد. این موضوع Ground X را به تامین‌کننده اصلی فناوری برای شبیه‌سازی وون دیجیتال مبتنی بر بلاک چین تبدیل کرد.

کاکائو همچنین یک سرمایه گذار اولیه در پلت فرم مبادله Upbit، که اولین صرافی ارزهای دیجیتال بود که در اختیار تنظیم کننده های مالی کره جنوبی قرار گرفت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر