استیبل کوین ها در برابر بازار کریپتو که گهگاه ناامید کننده است، شتاب رشد قوی را حفظ کرده اند. اخیراً، استخر TUSD-TRX در پلتفرم تجاری غیرمتمرکز SunSwap تا 12 درصد بازدهی داشته است و صندوق TUSD به APY بالای 11.2 درصد در بهینه‌ساز بازده غیرمتمرکز Beefy Finance (BNB) دست یافته است. این APY ها واقعاً چشم نواز هستند!

جدا از بازده، امنیت نیز برای کسانی که به دنبال سپردن دارایی های خود به یک ارائه دهنده خدمات استیبل کوین هستند، مورد توجه قرار می گیرد. در مورد TUSD، امنیت دارایی با دو ضمانت تضمین می شود، یکی ذخایر شفاف آن است. TrueUSD توسط آرمانینو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حسابداری مستقر در ایالات متحده، تأیید می‌شود تا نسبت 1:1 ذخیره دلار آمریکا به عرضه توکن در گردش خود و در نتیجه نرخ وثیقه 100 درصدی را تضمین کند. محافظ دیگر، بانک های شریک آن است. بانک‌ها (یا متولیان) اهمیت دارند زیرا مسئول نگهداری دارایی‌های USD هستند که ارزش TUSD را برای نگهداری حفظ می‌کند. بنابراین، کدام بانک‌ها ذخایر دلاری TUSD را نگه می‌دارند و چه نقاط قوتی دارند؟ واقعاً اینجاست تا به شما کمک کند تا امروز پاسخ را بیابید.

در حال حاضر، TrueUSD با پنج بانک شریک قابل اعتماد – Signature Bank، Silvergate Bank، Prime Trust، First Digital Trust و BitGo همکاری می کند. اکنون شما را با مزایای این بانک ها آشنا می کنیم.

بانک امضا

Signature Bank اولین بانک بیمه شده FDIC است که پلتفرم پرداخت دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را راه اندازی کرده است. پلتفرم Signet که در ژانویه 2019 معرفی شد، متعهد به ارائه خدمات پرداخت ارز دیجیتال سریع و پایدار است. این یک اکوسیستم پرداخت است که بر روی بلاک چین ساخته شده است و همچنین اولین پلتفرم مورد تایید وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک است. این مبتنی بر اتریوم است و به مشتریان این امکان را می دهد که در تمام طول سال به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به صورت بلادرنگ به دلار آمریکا پرداخت کنند.

در 18 ژوئن 2021، TrueUSD شراکت با Signature Bank، یک بانک تجاری با خدمات کامل مستقر در نیویورک را اعلام کرد. سپس TUSD در شبکه پرداخت Signature بانک ادغام شد، که به کاربران خود اجازه می دهد تا از خدمات 24/7 ضرب که به طور متوسط ​​در عرض 2 دقیقه تکمیل می شود، لذت ببرند و کارایی مالی و تجربه کاربری آن را تا حد زیادی بهبود می بخشد. همچنین، با Signet، TUSD قادر به ارائه خدمات تراکنش رایگان برای پاسخگویی به نیازهای کاربران است. بانک امضا برای خدمات رسانی به مشتریان نهادی اختصاص یافته است. مدیران حساب را برای مشتریانی با حجم تراکنش زیاد تعیین می کند تا به موقع به آنها به صورت آنلاین و در محل کمک کنند.

بانک سیلورگیت

در ژانویه 2014، سیلورگیت یکی از اولین بانک هایی بود که حساب هایی را برای تراکنش های ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. این یکی از معدود بانک‌های «دوستانه ارز دیجیتال» و ارائه‌دهنده پیشرو خدمات مالی نوآورانه در فضای ارز دیجیتال است. از امروز، Silvergate برای 750 صرافی ارز دیجیتال خدمات ارائه کرده است. در سال 2017، یک شبکه تجاری اختصاصی راه‌اندازی کرد که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد وجوه بین صرافی‌های ارز دیجیتال را به صورت 24 ساعته در سراسر جهان منتقل کنند. اکنون، Silvergate در حال تسریع رشد بازار ارزهای دیجیتال و تغییر شکل تجارت جهانی برای ارزهای دیجیتال است.

TUSD با استفاده از شبکه تبادل سیلورگیت (SEN) خدمات کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برخلاف بانک‌های سنتی، TUSD بر نیازهای کاربران حق بیمه می‌گذارد و خدمات ضرب، بازخرید، و تسویه 24 ساعته را برای افزایش کارایی استفاده از TUSD ارائه می‌کند.

پرایم تراست

پرایم تراست یک شرکت اعتماد پیشرو در صنعت است. به عنوان یک مؤسسه مالی رسمی و تحت نظارت، توسط دفتر کمیسر بانکی در بخش مؤسسات مالی نوادا نظارت می شود. پرایم تراست همچنین عضو انجمن بانکداران آمریکا و انجمن شرکت تراست نوادا و همچنین یک بانک دوستدار ارز دیجیتال است که در اقتصاد دیجیتال، تجارت اعتماد، مقررات اوراق بهادار و امور دولتی کار می کند.

PrimeX به دارندگان TUSD اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را 24 ساعته و 7 روز هفته بازخرید کنند و تسویه فوری بهینه را فراهم می‌کند.

اولین اعتماد دیجیتال

First Digital Trust در سال 2017 تحت چتر First Digital Trust Limited ساخته شد. مهارت‌های دنیای مالی سنتی و دانش اقتصاد دارایی‌های دیجیتال را برای ارائه راه‌حل‌های باز مالی گرد هم آورده است. اولین دیجیتال تراست پس از چرخیدن و تبدیل شدن به شرکت خودمان در سال 2019 به یک شرکت اعتماد عمومی کاملاً مستقل تبدیل شد که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ است.

کاربران می‌توانند توکن‌های خود را از طریق First Digital Trust، شریک اعتماد TrueUSD، ضرب و بازخرید کنند. لطفاً توجه داشته باشید که First Digital Trust حداقل و حداکثر آستانه را برای ضرابخانه‌ها و بازخریدها اعمال می‌کند، سقف سقف حداکثر یک ضرب یا بازخرید 400 هزار دلار است. بنابراین، برای کسانی که مقادیر نسبتاً کمی از TUSD را استخراج و بازخرید می کنند، First Digital Trust انتخاب شماست.

BitGo

BitGo که دفتر مرکزی آن در پالو آلتو واقع شده است، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین متولیان دارایی های دیجیتال در جهان است. BitGo مجوز اعتماد توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک اعطا شد و در هر دو حوزه مالی متمرکز و غیرمتمرکز فعال بوده است. BitGo بهترین خدمات تجاری و وام دهی را از طریق خدمات کارگزاری اصلی خود ارائه می دهد و عملیات و امنیت بیش از 500 مشتری سازمانی را در 50 کشور، از جمله بسیاری از نهادهای نظارتی و صرافی ها و پلتفرم های برتر ارزهای دیجیتال در جهان، تسهیل می کند.

BitGo خدمات حضانت را برای TUSD ارائه می دهد و کیف پول های چند امضایی آن از TUSD پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد TUSD را در کیف پول خریداری کنند و دارایی های خود را بهتر ایمن کنند.

در حال حاضر، BitGo هیچ هزینه خرید یا مبادله ای دریافت نمی کند، اما حداقل مبلغ مورد نیاز برای ضرب کردن و بازخرید 1000 دلار TUSD است و زمانی که کاربران فردی یا سازمانی TUSD را از طریق PrimeTrust، Silvergate Bank یا Signature Bank ضرب یا بازخرید کنند، محدودیت بالایی وجود ندارد. .

پس از خواندن مقدمه های بالا، ما معتقدیم که شما بینشی در مورد شرکای بانکی TUSD کسب کرده اید. ادغام کامل TUSD، یک استیبل کوین سازگار و شفاف، و فناوری و پلتفرم نوآورانه بانک ها، کاربران را برای رسیدگی به مسائل مربوط به معاملات، بهبود خدمات مالی و تجربه کاربر تسهیل می کند. در همین حال، این یک زمان حیاتی برای TrueUSD است تا اعتبار خود را ایجاد کند تا کاربران بیشتری TUSD را انتخاب کنند.

در ادامه مسیر، TrueUSD همکاری های خود را با بانک ها برای راه حل های بهتر گسترش خواهد داد و خدمات مالی ایمن، کارآمد و راحت را برای کاربران TUSD ارائه می دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر