کره جنوبی تحقیقات و مقررات مربوط به کریپتو را تشدید می کند

کره جنوبی کمیته دارایی های دیجیتال را اعلام کرد، تحقیقاتی را آغاز کرد و با مقامات مالی آسیا و اقیانوسیه دیدار کرد.

روز جمعه، 3 ژوئن، سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS) آغاز شد تحقیق در مورد سرویس های درگاه پرداخت که با دارایی های دیجیتال کار می کنند. FSS تنظیم کننده مالی کره جنوبی است که زیر نظر کمیسیون خدمات مالی (FSC) که هر دو نهاد دولتی هستند، فعالیت می کند.

همانطور که توسط رسانه محلی Money Today Co گزارش شده است، FSS اخیراً از 157 درگاه پرداخت در مورد هر گونه خدمات مرتبط با ارز دیجیتال، برنامه های آنها برای آینده و افشای دارایی های دیجیتال درخواست گزارش داده است. اما یک گزارش FSS بیان کرد که تنها 6 مورد دارایی دیجیتال دارند.

مربوط: چگونه سقوط Terra بر مقررات آتی استیبل کوین تأثیر می گذارد

اگرچه FSS در حال حاضر تنظیم کننده اصلی مالی است، در 31 می 2022، کره جنوبی راه اندازی آتی را اعلام کرد. کمیته دارایی های دیجیتال. بر اساس این اعلامیه، این یک راه حل موقت برای ایجاد ساختار به صنعت دارایی مجازی پس از سقوط Luna-Terra است.

بر اساس این اعلامیه، دستورالعمل ها شامل معیارهای غربالگری برای دارایی های جدید فهرست شده، نظارت بر بازار، نظارت بر تجارت، سطح افشا و سایر حمایت های سرمایه گذار است. به نظر می رسد که پنج صرافی بزرگ در کشور بر روی استانداردها توافق دارند و کمیته خود را برای کمک به جلوگیری از حادثه دیگری مشابه Terra تشکیل داده اند.لونا).

بلافاصله پس از اینکه FSS تحقیقات خود را آغاز کرد، آن را اعلام کرد نشستی از راه دور با سایر مقامات نظارتی مالی از پنج کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه. این رویداد توسط سرویس نظارت مالی اندونزی میزبانی شد و استرالیا، چین و ژاپن را نیز شامل شد.

این جلسه شرایط بازار جهانی و همچنین فناوری بزرگ و ارزهای دیجیتال را پوشش داد. نماینده کره به نیاز به مقررات ارزهای دیجیتال، اقدامات انضباطی در مورد دارایی های مجازی و گسترش چارچوب های نظارتی مالی اشاره کرد.

در روز سه شنبه، 24 می 2022، مقامات کره جنوبی یک تحقیق باز کرد در برابر دو کوون، شخصیت اصلی حادثه لونا. یون چانگ هیون، رئیس کمیته ویژه دارایی‌های مجازی قدرت مردمی که در پاسخ با صرافی‌های برتر ملاقات کرده بود، کمیته دارایی‌های دیجیتالی را که در بالا ذکر شد رهبری خواهد کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس