کرونوس کریپتو.com یک شتاب دهنده 100 میلیون دلاری برای DeFi و Web3 راه اندازی کرد

برنامه شتاب دهنده کرونوس با 100 میلیون دلار حمایت می شود تا به پروژه های ارز دیجیتال در مراحل اولیه اولیه که به دنبال راهنمایی، بودجه و رشد هستند کمک کند.

کرونوس، یک اکوسیستم بلاک چین که توسط صرافی بزرگ کریپتو دات کام ساخته شده است، راه اندازی یک برنامه شتاب دهنده را برای ردیابی سریع پیشرفت ها در سراسر حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi)، Web3 و فضای Metaverse از جمله اعلام کرد.

با هدایت این ابتکار، برنامه شتاب دهنده کرونوس با حمایت 100 میلیون دلاری برای کمک به پروژه های ارز دیجیتال در مراحل اولیه و قبل از شروع به کار، به دنبال راهنمایی، بودجه و رشد است. بر اساس این اطلاعیه، پروژه‌هایی که در فهرست نهایی برنامه شتاب‌دهنده قرار می‌گیرند، با مربیان سازگار مطابقت داده می‌شوند.

برخی از شرکای سرمایه گذاری برجسته که از برنامه شتاب دهنده کرونوس حمایت می کنند عبارتند از Mechanism Capital، Spartan Labs، IOSG Ventures، OK Blockchain Capital، AP Capital، Altcoin Buzz و Dorahacks. کرونوس قصد دارد در آینده شرکای دیگری را نیز همراهی کند. کن تیمسیت، مدیر عامل کرونوس، با ارائه شفافیت بیشتر به برنامه، افزود:

در شرایط کنونی، مهم‌تر از همیشه این است که سرمان را پایین بیاندازیم و به طور تهاجمی شروع به ساختن کنیم.»

هدف Timsit افزایش پتانسیل پروژه ها با ارائه پشتیبانی سرتاسری در سراسر عملیات پروژه است. به عنوان بخشی از این ابتکار، بازوی شتاب دهنده استارت آپ Web3 کرونوس، آزمایشگاه های کرونوس، کارگاه های هفتگی برگزار می کند که جنبه های مختلف ساخت پروژه های ارز دیجیتال را پوشش می دهد.

پروژه های مشتاق این فرصت را دارند که بین 100,000 تا 300,000 دلار سرمایه گذاری اولیه را خریداری کنند و علاوه بر داشتن گزینه ای برای کمک هزینه اضافی کمک کنند. علاوه بر مشاوره و سایر طرح‌های بازاریابی، پروژه‌ها می‌توانند در اکوسیستم کریپتو.com از جمله کیف پول DeFi، صرافی ارز دیجیتال و بازار توکن‌های غیرقابل تعویض ادغام شوند.

مربوط: فیلیپین برای بررسی موارد استفاده از بلاک چین، برنامه آموزشی راه اندازی کرد

وزارت علوم و فناوری (DOST) در فیلیپین اخیراً یک برنامه آموزشی برای محققان راه اندازی کرده است تا امکان سنجی فناوری بلاک چین را در صنایع مراقبت های بهداشتی، پشتیبانی مالی و کمک های اضطراری بررسی کنند.

انریکو پرینگیت، یکی از مقامات DOST، قصد این وزارتخانه را برای “ساخت برنامه های کاربردی غیر ارز دیجیتال” و تولید همزمان متخصصان توسعه بلاک چین برای افزایش ابتکارات داخلی دولت برجسته کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس