کریپتو اینفلوئنسر می‌گوید: «لونا دموکراسی واقعی است، برخلاف AVAX، SOL»

  • یکی از اینفلوئنسرهای توییتر گفت که “LUNA ارزشمند است زیرا شبکه Terra 2 را از طریق حاکمیت کنترل می کند.”
  • آنها افزودند که AVAX و SOL “اساسا دیکتاتوری هستند.”
  • طبق CoinMarketCap، LUNA 2.0 و LUNC به ترتیب با 7.45 دلار و 0.000109 دلار معامله می شوند.

Terra Watcher، یک کاربر نسبتاً برجسته توییتر، منتشر شده یک توییت نه پاراگراف در 31 مه 2022، توضیح می دهد که چرا آنها معتقدند که اخیرا راه اندازی شده است. LUNA 2.0 پایدارتر از بهمن (AVAX)، سولانا (SOL)و آلتکوین های دیگر

آنها گفتند LUNA ارزشمند است زیرا شبکه Terra 2.0 را از طریق یک سیستم حکومتی دموکراتیک کنترل می کند. در این سیستم، هیچ سرمایه‌گذاری به تنهایی مالک اکثریت توکن LUNA نیست. برخلاف Terra 1.0 که بنیانگذاران آن، Terraform Labs، بیش از 50 درصد از کل منابع LUNA را در اختیار داشتند.

این کاربر توییتر خاطرنشان کرد که در سیستم LUNA 2.0، دارندگان توکن دارای حق رأی هستند که می تواند تأثیرگذار باشد. اما دارندگان توکن‌های دیگر، مانند AVAX، SOL، و NEAR، قدرت رای بی‌معنی دارند زیرا منابع توکن تنها در چند دست متمرکز می‌شوند.

به طور مشخص فرمودند:

بهمن، سولانا، نزدیک اساسا دیکتاتوری هایی هستند که توسط کمیته های مرکزی کنترل می شوند. از سوی دیگر، Terra 2 یک دموکراسی واقعی است. عرضه به طور گسترده توزیع شده است، حکومت در واقع معنایی خواهد داشت.

آنها در ادامه خطرات یک سیستم شبکه ای غیر دموکراتیک را برجسته کردند. TerraWatcher گفت که دارندگان اکثریت می توانند تقریباً تمام پارامترهای یک توکن را تغییر دهند. آن‌ها می‌توانند هر طور که می‌خواهند استخر جامعه را خرج کنند، پاداش‌های شرط بندی را تغییر دهند، کارمزد تراکنش‌ها را تغییر دهند، یک استیبل کوین بومی جدید بسازند، و یک قرارداد حمایت مالی چند میلیون دلاری با یک تیم ورزشی انجام دهند.

در اوایل ماه گذشته، LUNA 100٪ از ارزش خود را از دست داد و از 119 دلار به 0.000003 دلار کاهش یافت. برای احیای LUNA، تیم آن یک شبکه بلاک چین جدید به نام LUNA 2.0 راه اندازی کرد و نام LUNA بدبخت را به Terra LUNA Classic (LUNC) تغییر داد.

طبق داده های موجود در زمان انتشار، LUNA 2.0 و LUNC به ترتیب با 7.45 دلار و 0.000109 دلار معامله می شوند. CoinMarketCap.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر