یکی دیگر از مؤسسات مالی بزرگ قصد خود را برای ارائه خدمات بیت کوین و اتر به مشتریان خود اعلام کرده است.

کریپتو بیز: بانک 43 تریلیون دلاری ارز دیجیتال را وارد می کند - احتمالاً چیزی نیست، درست است؟


در حالی که معامله گران ارز دیجیتال بحث می کنند که آیا بیت کوین (بیت کوین) است ابتدا به 25000 دلار یا 15000 دلار می رسد، بزرگترین موسسات مالی جهان در حال ایجاد زمینه برای پذیرش انبوه هستند. بعید است که پیش از اینکه ایالات متحده چارچوب نظارتی روشنی برای ارز های دیجیتال ارائه کند، سیل‌های ضرب‌المثلی باز شوند، اما تنظیم‌کننده‌ها و خودی‌های صنعت مطمئن هستند که این راهنمایی‌ها می تواند در اولین فرصت در سال 2023 بیاید. در این بین، مگابانک هایی مانند BNY Mellon که ریشه های آن به سال 1784 برمی گردد، وارد این فضا می شوند.

کریپتو Biz این هفته تاریخچه حمله BNY Mellon به دارایی های دیجیتال، آزمایش مداوم JPMorgan با فناوری بلاک چین و دفتر مرکزی جدید کریپتو.com در اروپا است.

BNY Mellon، قدیمی ترین بانک آمریکا، خدمات ارز دیجیتال را راه اندازی می کند

بدون شک بزرگترین ماجرای هفته، خبر ورود یک موسسه مالی معتبر دیگر به حوزه کریپتو بود. BNY Mellon، که سلف آن 238 سال پیش تاسیس شد، راه اندازی یک پلت فرم حضانت دیجیتال را برای محافظت از بیت کوین و اتر مشتریان اعلام کرد.ETH) دارایی ها. در ابتدا، این پلتفرم به مشتریان منتخب سازمانی ایالات متحده خدمت خواهد کرد. رومن رگلمن، مدیر اجرایی خدمات اوراق بهادار و دیجیتال بانک، گفت: «با نگهبانی دارایی‌های دیجیتال، ما به سفر اعتماد و نوآوری خود به فضای دارایی‌های دیجیتال در حال تکامل ادامه می‌دهیم و در عین حال از فناوری پیشرو و همکاری با فین‌تک‌ها استفاده می‌کنیم. برای درک اینکه چقدر BNY Mellon عظیم است، این بانک تا سال 2022 دارایی 43 تریلیون دلاری را تحت مدیریت دارد.

اقدام SWIFT: JPMorgan و Visa در پرداخت های بین مرزی بلاک چین با هم متحد می شوند

جی پی مورگان حتی پس از تلاش مدیر عاملش به آزمایش فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال ادامه می دهد این بخش را به عنوان یک طرح پونزی رد کنید. اکنون، مؤسسه مالی ایالات متحده با ویزا همکاری می کند تا استفاده از بلاک چین خصوصی خود را برای پرداخت های فرامرزی ساده کند. این مشارکت حول زنجیره بلوکی Liink JPMorgan که به طور خاص برای نقل و انتقالات برون مرزی طراحی شده است، و Visa’s B2B connect، یک شبکه پرداخت فرامرزی برای بانک ها، متمرکز است. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، به نظر می رسد که این دو می خواهند جایگزینی برای SWIFT، شبکه جهانی غالب برای پیام رسانی و تراکنش های امن ایجاد کنند.

کریپتو.com 145 میلیون دلار در مقر جدید اروپایی سرمایه گذاری می کند

2021 بود سال حمایت برای کریپتو.com. اکنون، 2022 در حال شکل گیری است سال تاییدیه های نظارتی. با توجه به کشش نظارتی در اروپا، صرافی کریپتو این هفته اعلام کرد که پاریس، فرانسه، مقر جدید اروپایی آن خواهد شد. این شرکت قصد دارد حدود 145.7 میلیون دلار برای تثبیت حضور خود در فرانسه هزینه کند. منابع اضافی برای تقویت حضور بورس در سراسر منطقه تخصیص خواهد یافت. به نظر می رسد کریپتو.com خود را برای بازار صعودی بعدی قرار می دهد. اکثر کاربران خرده فروشی معمولی آن احتمالاً تا آن زمان برنامه را باز نخواهند کرد.

بنیاد توسعه استلار صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را برای حمایت از پذیرش قراردادهای هوشمند بومی راه‌اندازی می‌کند

Stellar تقریباً به اندازه حباب ارز دیجیتال 2017 زمان پخش ندارد، اما این شبکه همچنان در تلاش است تا پذیرش و نوآوری را در پلت فرم قرارداد هوشمند Soroban خود تحریک کند. این هفته، بنیاد توسعه استلار (SDF)، سازمان غیرانتفاعی که از توسعه شبکه استلار حمایت می‌کند، اعلام کرد که یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را برای تشویق توسعه‌دهندگان به ایجاد روی Soroban راه‌اندازی کرده است. تایمر ولر، معاون استراتژی فناوری SDF، به کوین تلگراف گفت که Soroban برای غلبه بر “اصطکاک” شبکه های بلاک چین موجود توسعه یافته است.

قبل از رفتن: 25 هزار دلار یا 15 هزار دلار بیت کوین – چه چیزی اول است؟

قیمت بیت کوین به طرز وحشتناکی شبیه به «محدوده از جهنم» در سال 2018 است. و همه ما می دانیم که بعد از آن چه اتفاقی افتاد (BTC در نهایت از 6000 دلار به تقریباً 3200 دلار ریزش کرد و پایان نهایی چرخه را نشان داد). در گزارش بازار این هفته، من با بنتون یاون به بحث در مورد مسیر قیمت BTC و اینکه آخرین داده‌های تورم CPI چگونه می‌تواند بر بازار تأثیر بگذارد، نشستم. در ادامه می توانید بازپخش کامل را تماشا کنید.

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه به طور مستقیم به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

سلب مسئولیت: این خبرنامه برای منعکس کننده کل دارایی های تحت مدیریت BNY Mellon که 43 تریلیون دلار است، به روز شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر