این معامله گر 100000 دلار به حساب FTX خود واریز کرد و نزدیک به 34000 دلار سود خالص را تضمین کرد.

یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال با نام مستعار توییتر ” سیکاریوس ” بخشی از سود رمزنگاری خود را برای خرید هدایای کریسمس و سایر وسایل کمکی برای کودکان محروم اهدا کرد.

این کمک‌ها شامل 7250 دلار دام، آب تمیز، انجیل و غذای اضطراری برای Compassion International، یک سازمان غیرانتفاعی حمایت از کودکان، و 1500 دلار دیگر برای خرید و اهدای اسباب‌بازی برای بچه‌ها – که در غیر این صورت در کریسمس انجام نمی‌دهند – از طریق Toys for Tots Foundation بود.

کوتاه کردن قیمت کریپتو کاهش می یابد

Sicarious همچنین اسکرین شات صورت‌های سود و زیان خود را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد با کوتاه کردن قیمت Terra ( LUNA ) و Avalanche ( AVAX ) به ترتیب نزدیک به 6500 و 27500 دلار سود کسب کرده است.

این باعث شد تا معامله‌گر سود باقیمانده کافی برای ادامه ولگردی و ولگردی خود را تا پایان سال جاری داشته باشد.

والمارت به لگوهای بیشتری نیاز دارد… pic.twitter.com/k5X19VxOZo— Sicarious (@Sicarious_) 

13 دسامبر 2021

به طور مفصل، سیکاریوس در 5 دسامبر اعلام کرد که هر گونه سودی را که تا پایان سال 2021 برای اهداف مرتبط با کودکان به‌عنوان بخشی از یک به اصطلاح «چالش کریسمس» به دست می‌آورد، اهدا خواهد کرد. با اعلام این خبر، تاجر ناشناس 100000 دلار به حساب FTX خود گذاشت و اضافه کرد که اگر این مبلغ را حذف کند، باز هم هر آنچه که در توان داشته باشد اهدا خواهد کرد.

تصویری که در 5 دسامبر از حساب Sicarious گرفته شده است. منبع: توییتر

در 15 دسامبر، سیکاریوس یک دوره کوتاه دیگر از AVAX را بست و حدود 2000 دلار از درآمد حاصل از آن را برای بهره مندی از انبار مواد غذایی محلی استفاده کرد.

ابتکار معامله گر دیگران را نیز ترغیب کرد تا سودهای ارز دیجیتال خود را به اهداف خود اختصاص دهند. به عنوان مثال، یکی دیگر از کاربران توییتر ” Aeroplaine ” ادعا می کند که 50,000 دلار به یک حساب صرافی دائمی dYdX واریز کرده است و اظهار داشت که تمام عواید را به اهداف خیریه در مالزی اهدا خواهد کرد.

در همین حال، یک استراتژی مالیاتی ارز دیجیتال خوش قلب

در حالی که شهروندی سیکاریوس همچنان نامشخص است، کپی صورت‌حساب‌های معامله‌گران و ذکر فروشگاه خرده‌فروشی والمارت در توییت‌هایش نشان می‌دهد که در ایالات متحده زندگی می‌کند، کشوری که یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین مالیاتی کریپتو را دارد .

خدمات درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی طبقه بندی می کند . به این معنی که اگر ارزش سرمایه گذاری در کریپتو افزایش پیدا کند، زمانی که آن را خرج می کند باید مالیات بر سود سرمایه بپردازد. این همچنین به این معنی است که در صورت پرداخت از طریق کریپتو، یک سوابق مالیاتی روی قبض قهوه 2 دلاری کنترل کنید.

اما اهدای کریپتو به خیریه تا حدودی به مالیات دهندگان این امکان را می دهد تا روند تشکیل پرونده مالیاتی IRS را متوقف کنند. و از آنجایی که کمک‌ها، به طور کلی، رویدادهای مشمول مالیات نیستند، می‌توان سود رمزنگاری خود را به عنوان کمک مالی تخلیه کرد و همان مبلغ را از بدهی‌های مالیاتی خالص آنها در سال مالی کسر کرد.

اما نکته مهمی وجود دارد که آیا ابتدا باید سود کریپتو را به صورت نقدی تضمین کرد و سپس کمک مالی کرد یا پول را به صورت کریپتو متعهد کرد. 

«Giving Block»، یک سرویس اهدای ارزهای دیجیتال، پاسخی را در سال 2020 ارائه کرد. این شرکت خاطرنشان کرد که پرداخت نقدی کریپتو در ابتدا باعث می‌شود معامله‌گران بدهی‌های مالیاتی بر سرمایه بیشتری داشته باشند، در حالی که اهدای مستقیم از طریق کریپتو به معنای عدم مسئولیت مالیاتی برای اهداکننده است.

مقایسه روش‌های مالیاتی کریپتو منبع: The Giving Block

به نظر می رسد استراتژی اهدای مستقیم رمزارز تاکنون به خوبی کار کرده است. به عنوان مثال، بنا به گفته سخنگوی این شرکت به نقل از لس آنجلس تایمز ، Fidelity Charitable، بزرگترین اعطای کمک مالی ایالات متحده، امسال بیش از 274 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده است .

مطالب مرتبط:  The Giving Block 2.4 میلیون دلار برای امور خیریه در “CryptoGivingTuesday” جمع آوری می کند

این مبلغ تقریباً چهار برابر بیشتر از اوج 69 میلیون دلاری سال 2017 بود.

Engiven، یک پلتفرم اهدایی با قابلیت رمزنگاری، همچنین ماه گذشته گزارش داد که 10 میلیون دلار اهدای بیت کوین به یک سازمان مذهبی را پردازش کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع