به نظر می رسد که احساسات عمومی در بازار کریپتو در حال کاهش است زیرا بیت کوین و اتریوم در معاملات امروز ضرر کردند. دو ارز دیجیتال بزرگتر از نظر ارزش بازار همچنان در بازه‌های زمانی بالاتر سودهایی را ثبت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد برای هفته‌ای پرخطر آماده هستند.

مطالب مرتبط | بیت کوین Puell چندگانه از منطقه خرید خارج می شود، شتاب گاوی برای دنبال کردن؟

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) با افت 3 درصدی در 24 ساعت گذشته با 22100 دلار معامله می شود. در همین حال، اتریوم (ETH) با افت 6 درصدی در مدت مشابه با قیمت 1520 دلار معامله می شود.

قیمت اتریوم در نمودار 4 ساعته حرکت می کند. منبع: ETHUSDT Tradingview

بازار کریپتو در گزارش‌های درآمدی این هفته شرکت‌های دولتی با موانعی مواجه است. اگر شرکت های دولتی نتوانند انتظارات بازار را برآورده کنند، دارایی های ریسک پذیر می توانند روند نزولی خود را از سر بگیرند.

جورین تایمر، مدیر ماکرو شرکت سرمایه گذاری Fidelity، معتقد است که این فصل درآمد “خسته کننده” بوده است. تا کنون، تنها 104 شرکت در بازار عمومی ایالات متحده گزارش های خود را با متا، اپل و سایر نهادهای بزرگ منتشر کرده اند.

علاوه بر آن، فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) می تواند تصمیمی در مورد افزایش نرخ بهره را اعلام کند. اکثر فعالان بازار انتظار دارند که 50 تا 75 واحد پایه افزایش یابد، هر چیزی بالاتر در ترکیب با فصل درآمد ضعیف می تواند باعث نوسانات نزولی برای دارایی های کریپتو شود.

در دومین هفته از این فصل درآمد، تایمر گفت زیر نمودار زیر را به اشتراک می گذارد:

پس از تمام دست نوشته ها در مورد «کفش بعدی که باید کنار گذاشته شود»، یک فصل کسب درآمد خسته کننده می تواند تسکین دهنده باشد. به نظر می رسد سه ماهه دوم تا کنون دقیقاً همین بوده است، به طوری که 72 درصد از شرکت ها برآوردها را به طور متوسط ​​4.3 درصد شکست دادند (کاهش دادند). تنها 104 شرکت تاکنون گزارش داده اند، اما شروع خوبی است.

Fidelity کریپتو Bitcoin
منبع: جورین تایمر از طریق توییتر

آیا سرمایه گذاران کریپتو باید برای بدترین شرایط آماده شوند؟

داده های بیشتر ارائه شده است توسط تایمر به تمدید حرکت صعودی قیمت جولای برای S&P 500 اشاره می کند. این شاخص عمده از ژانویه 2022 افت 16 درصدی را به ثبت رسانده است و در صورت تداوم «رشد سود» می تواند روند صعودی را طی کند و یک «رشد ریسک» تشکیل دهد.

در ماه‌های گذشته، بیت‌کوین، اتریوم و بازار کریپتو پس از یک رویداد بزرگ فدرال رزرو، افزایش مثبتی داشته‌اند. این چهارشنبه، این موسسه مالی جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) خود را برگزار خواهد کرد.

با توجه به نتایج تیمر، اگر درآمدها “خسته کننده” باقی بماند، به نظر می رسد که بازار کریپتوها بیشتر به سمت بالا حرکت کند. با این حال، فدرال رزرو ممکن است دارایی های ریسک پذیر را با افزایش 100 واحدی در ثانیه کاهش دهد.

مطالب مرتبط | آیا اتریوم از عوامل کلان نزولی قوی تر است؟ چرا ETH این هفته آزمایش خواهد شد

از طریق توییتر، یک تحلیلگر با نام مستعار، یک فدرال رزرو جنگ‌طلب را بر اساس داده‌های «قوی» ثبت‌شده توسط بازارهای کار ایالات متحده مطرح می‌کند. این داده ها ممکن است به موسسات مالی اشاره کند که آنها می توانند “تا زمانی که چیزی شکسته شود به فشار آوردن ادامه دهند”. تحلیلگر گفت:

تا زمانی که بازار شاهد کاهش اشتغال در ایالات متحده باشد، در آستانه تغییر سیاست های پولی سخت تر خواهد بود (فروش افزایش نرخ). فدرال رزرو می داند که شکستن بازار کار به آرام کردن تورم کمک می کند. اگر مردم شغل خود را از دست بدهند و دلاری برای خرج کردن نداشته باشند، فشارهای سمت تقاضا کاهش می‌یابد و طرف عرضه می‌تواند عادی شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر