روز دوشنبه، بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین مثبت شد و تلاش کرد تا از رکود فعلی خود خارج شود و ارزش بازار با 1.5 درصد افزایش به 1.37 تریلیون دلار رسید. بزرگترین ارز دیجیتال، بیت کوین، با افزایش 1.2 درصدی به 30554 دلار رسید.

قیمت بیت کوین باعث کاهش سود می شود

حرکت نزولی قیمت بیت کوین به طور فزاینده ای آشکار می شود. صعود به 33700 دلار امکان پذیر است.

نزدیک به دو هفته است که شاخص ترس و طمع قیمت بیت کوین در سطوح ترس بالایی بوده است. از آنجایی که سرمایه‌گذاران بیشتری از سرمایه‌گذاری در قیمت فعلی بیت‌کوین می‌ترسند، این شاخص می‌تواند به عنوان یک شاخص مثبت برعکس مورد استفاده قرار گیرد و به پول هوشمند اجازه می‌دهد تا سفارش‌های بزرگ را جمع کند.

در نمودار 6 ساعته، آنچه قبلاً به عنوان یک بازار جانبی گیج کننده در نظر گرفته می شد، اکنون در یک الگوی بسیار صعودی قرار گرفته است که نشان دهنده دخالت هوشمندانه پول است.

قیمت بیت کوین در حال ایجاد یک مثلث جانبی است. از نقطه نظر موج الیوت، حرکت جانبی طولانی الگوی موج B را توجیه می کند. از زمان افزایش اولیه ضد روند در 13 می در حدود 31200 دلار، زمان نامتناسبی را در منطقه 30000 دلار سپری کرده است. اگر شرایط فنی ادامه داشته باشد، قبل از بازگشت مقاومت نزولی قابل توجه، یک افزایش دیگر در جهت کاهش سود با اهداف 33700 دلار و 34000 دلار رخ خواهد داد.

شکست زیر موج A در 28630 دلار، فرض صعودی را باطل می کند. اگر خرس‌ها موفق شوند از این سد عبور کنند، هدف بعدی ممکن است 23500 دلار باشد که 20 درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی BTC است.

شرایط اقتصاد کلان ایالات متحده به افزایش بازارهای کریپتو در 23 می کمک کرد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، قبل از باز شدن بازار، اعلام کرد که قصد دارد تعرفه های تجاری با چین را کاهش دهد و اعتماد سرمایه گذاران را تقویت کند.

مطالب مرتبط | هشت بسته قرمز متوالی: آیا بیت کوین به سمت بازیابی می رود؟

سهام معدنچیان بالا و پایین

بر اساس آخرین پیش بینی ها، انتظار می رود سختی شبکه بیت کوین در طول تعدیل مجدد خودکار بعدی آن در این هفته 3.3 درصد کاهش یابد. این افت بزرگترین از ژوئیه 2021 خواهد بود و واضح است که رکود بیت کوین سود استخراج کنندگان را به خطر انداخته است.

با وجود این واقعیت که حرکت کیف پول آنها به صرافی ها در 23 می به پایین ترین حد 30 روزه خود رسید، طبق پلتفرم نظارت زنجیره ای Glassnode، ماینرها نشانه هایی از تسلیم شدن را نشان نمی دهند.

در آغاز هفته معاملاتی جدید، سهام ماینرهای بیت کوین به یک اندازه بالا و پایین بودند.

مطالب مرتبط | انحلال های طولانی مدت همچنان به رشد بازار ادامه می دهد زیرا بیت کوین در تلاش است تا به بالای 30000 دلار برسد.

Featured image from Unsplash, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر