کریپتو Biz: آنچه باید در مورد ارزش خالص 96 میلیارد دلاری CZ، 6 تا 13 ژانویه بدانید، در اینجا آمده است.

Changpeng Zhou بزرگترین میلیاردر ارزهای دیجیتال است، Bitfarms بیش از 43 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد و PayPal یک پروژه استیبل کوین را برنامه ریزی کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، که با نام CZ نیز شناخته می شود، اکنون یازدهمین فرد ثروتمند جهان است. این کارآفرین ارزهای دیجیتال با کسب و کار پررونق صرافی خود و ارزش بایننس کوین که به سرعت در حال افزایش است، 96 میلیارد دلار ثروت به دست آورده است.BNB).

ثروت CZ یادآوری خیره کننده است از اینکه ارزهای دیجیتال چقدر برای پذیرندگان اولیه سودآور شده است. همچنین نشانه ای از چیزهایی است که در دهه آینده با تبدیل شدن به دارایی های دیجیتال به جریان اصلی تبدیل می شوند. (اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد شما نیز به عنوان یکی از پذیرندگان اولیه کریپتو محسوب می شوید.)

«کریپتو Biz» این هفته به بررسی ارزش خالص CZ، آخرین تحولات مربوط به Binance Labs، رشد یک بیت‌کوین دیگر می‌پردازد.بیت کوین) خزانه داری و برنامه های استیبل کوین پی پال. برای یک تفکیک جامع از تحولات تجاری در هفته گذشته، برای خبرنامه کامل زیر ثبت نام کنید.

آزمایشگاه بایننس در صندوق اکوسیستم Oasis سرمایه گذاری می کند

صندوق توسعه 200 میلیون دلاری شبکه Oasis این هفته یکی دیگر از همکاران را در بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی CZ دریافت کرد. اگرچه آزمایشگاه بایننس میزان سرمایه گذاری خود را در صندوق اکوسیستم Oasis فاش نکرد، بیل چین، رئیس سرمایه گذاری، قابلیت های Web3 و “ویژگی های حفظ حریم خصوصی” شبکه را به عنوان دلایلی برای حمایت از این ابتکار عنوان کرد. در همان روزی که آزمایشگاه‌های Binance اعلام کردند، شبکه Oasis شاهد راه‌اندازی اولین صرافی غیرمتمرکز خود در YuzuSwap بود. در مقدار کل DEX قفل شده است در 24 ساعت اول فعالیت خود از 100 میلیون دلار فراتر رفت.

ارزش خالص CZ همه را شگفت زده می کند

به گزارش بلومبرگ، مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو بزرگترین میلیاردر کریپتو و ثروتمندترین فرد آسیا با دارایی خالص گزارش شده 96 میلیارد دلار است. او تنها 11 میلیارد دلار از لری الیسون رتبه دهم که دارایی 107 میلیارد دلاری دارد، کمتر است. ارزش خالص CZ تا حد زیادی به موفقیت چشمگیر Binance نسبت داده می شود که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم است. علیرغم تغییرات گسترده نظارتی در سال 2021، این شرکت در حال افزایش تلاش برای اخذ مجوزهای عملیاتی حضور جهانی خود را حفظ کند.

Bitfarms بیت کوین را به خزانه خود اضافه می کند

شرکت کانادایی استخراج کریپتو Bitfarms کاملاً روشن کرده است که در تلاش است تا حد امکان بیت کوین را ذخیره کند. در اوایل این هفته، این شرکت گفت که قبلاً این کار را کرده است 1000 بیت کوین به دست آورد در سال جاری، ارزش کل دارایی های خود را به 177 میلیون دلار رساند. Emiliano Grodzki مدیر عامل Bitfarms گفت: «استراتژی راهنمای شرکت ما در Bitfarms این است که بیشترین بیت کوین را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان به نفع سهامداران خود جمع کنیم. “با کاهش قیمت بیت کوین در حالی که قیمت های سخت افزار ماینینگ همچنان بالاست، ما از این فرصت استفاده کردیم تا پول نقد را به بیت کوین منتقل کنیم.”

مربوط: 5 داستان برتر صعودی بیت کوین در سال 2021

پی پال پروژه استیبل کوین را آماده می کند

به نظر می رسد که پس از تایید یکی از مدیران ارشد این شرکت، حضور یک پروژه استیبل کوین داخلی، استقبال پی پال از دارایی های دیجیتال در حال گسترش است. دوبله شده “سکه پی پال” براساس گزارش‌ها، استیبل کوین جدید با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و عملکرد تراکنش‌های بیشتری را به فضای کریپتو ارائه می‌کند. هیچ جدول زمانی برای اجرای چنین پروژه ای ارائه نشده است، اگرچه خوزه فرناندز داپونته، معاون پی پال ارز دیجیتال قبلاً اعلام کرده است که قبل از اینکه به هر استیبل کوین چراغ سبز نشان داده شود، به وضوح بیشتر مقرراتی نیاز است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس