کریپتو Biz: انقلاب بلاک چین شکاکان را کنار خواهد زد، 23 تا 30 دسامبر

اگرچه قیمت‌های کریپتو در سال 2021 برآورده نشدند، اما چشم‌انداز اقتصاد بلاک چین مانند همیشه قوی است.

از منظر قیمت، بازار ارزهای دیجیتال در حال پایان دادن به سال 2021 با غوغایی مانند بیت کوین است.بیت کوین)، اتر (ETH) و سایر دارایی های دیجیتالی بسیار پایین تر از اوج قبلی خود به تجارت می پردازند. اما تجارت بلاک چین و کریپتو در حال داغ شدن است، همانطور که ورود سرمایه نهادی و سیل سرمایه گذاری های مخاطره آمیز به فضا نشان می دهد. به گفته Nischal Shetty، مدیر عامل صرافی WazirX هند، انقلاب دارایی های دیجیتال در حال حاضر در حال انجام است و با یا بدون مشارکت شما ادامه خواهد یافت.

در زیر نسخه مختصر آخرین خبرنامه “کریپتو Biz” است که هر پنجشنبه به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود. برای دریافت اطلاعات جامع هر هفته برای خبرنامه کامل زیر ثبت نام کنید.

مدیر عامل WazirX: کریپتو منتظر ورود کشورها نخواهد بود

با وارد شدن کریپتو به جریان اصلی آگاهی در سال 2021، قانونگذاران در سراسر جهان در تلاش هستند تا طبقه دارایی دیجیتال را تنظیم کنند. Nischal Shetty از وزیرX معتقد است که دولت-ملت ها به زودی در یک مسابقه تسلیحاتی برای توسعه و راه اندازی خواهند بود. نسخه های محلی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی، یا CBDCها. او گفت: «ما خوشبین هستیم که شفافیت مقرراتی را دریافت کنیم و مشارکت نهادی را شاهد پذیرش خرده‌فروشی باشیم.» «بازار 2.5 تریلیون دلاری وجود دارد، و نمی‌توان منتظر ماند تا هیچ کشوری وارد آن شود. ”

FTX می خواهد بانک ها را ترغیب کند تا شروع به پذیرش استیبل کوین کنند

مبادله مشتقات ارزهای دیجیتال FTX آماده است تا یک میلیون دلار به بانک ها پیشنهاد دهد در پول جایزه برای شروع پذیرش استیبل کوین ها. این پیشنهاد، که در یک پست توییتری سه‌شنبه منتشر شد، برای تقویت روابط FTX با امور مالی سنتی برای کمک به مشتریان خود برای تسهیل بهتر «سپرده‌ها و برداشت‌های تقریباً فوری و تقریباً رایگان از طریق استیبل کوین‌ها» در نظر گرفته شده است. اگرچه این پیشنهاد بدون شک جذاب است، بانک‌ها بعید به نظر می‌رسند که تا زمانی که قانون‌گذاران فدرال به این موضوع رسیدگی نکنند، به حمایت از استیبل کوین‌ها متعهد شوند.

ارزش DeBank پس از دور سهام خصوصی 200 میلیون دلار است

بزرگترین اخبار تامین مالی این هفته توسط DeBank منتشر شد، یک کیف پول ارز دیجیتال شده که بر راه حل های مالی غیرمتمرکز متمرکز است. روز سه شنبه، این شرکت اعلام کرد که دارد یک دور 25 میلیون دلاری سهام خصوصی را تکمیل کرد که توسط Sequoia China با مشارکت اضافی Dragonfly، Hash Global و Youbi و چندین شرکت دیگر هدایت شد. ارزش DeBank اکنون 200 میلیون دلار است که بار دیگر نشان می دهد که استارتاپ های متمرکز بر DeFi علاقه قابل توجهی را از طرف سرمایه گذاران خطرپذیر به خود جلب کرده اند.

مربوط: کوین اولری می گوید که دارایی های ارز دیجیتال او می تواند به 20 درصد از سبد سهام برسد

بایننس تأییدیه های نظارتی را در بحرین و کانادا دنبال می کند

بایننس سال پرفراز و نشیب خود را پس از اینکه صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد که یک ارز دیجیتال دریافت کرده است، با موفقیتی مثبت به پایان می رسد. جفت مجوز از بحرین و کانادا. چراغ سبز بحرین به صرافی مجوز می دهد تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال در این کشور کوچک خلیج فارس فعالیت کند. با این حال، در کانادا، تصویر کمی تیره‌تر است. در حالی که بایننس ادعاها مجوز فعالیت در این کشور پس از ادغام یک شرکت تابعه به نام Binance Canada Capital Market، تنظیم کننده اوراق بهادار انتاریو صادر شده بیانیه روز پنجشنبه مبنی بر اینکه بورس “بر اساس قانون اوراق بهادار” در استان ثبت نشده است. (لازم به ذکر است که شرکت تابعه Binance به عنوان یک شرکت فدرال ثبت شده است در حالی که کمیسیون اوراق بهادار انتاریو صلاحیت استان انتاریو را دارد.) همانطور که Cointelegraph گزارش داد، بایننس عملاً از انتاریو اخراج شد، پرجمعیت ترین استان کانادا، در ماه ژوئن پس از آن که تنظیم کننده های محلی شروع به محدود کردن پلت فرم های تجاری ثبت نشده کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس