کریپتو Biz: هلیکوپتر CBDC پول در شنژن، 26 مه – 1 ژوئن می بارد

استراتژی پیشرفته CBDC چین نشان می دهد که یوان دیجیتال به هزاران نفر منتقل می شود. در همین حال، آزمایشگاه بایننس 500 میلیون دلار برای صندوق جدید Web3 جمع آوری کرد.

اقتصاد آسیب دیده از بیماری همه گیر چین پس از افزایش شیوع عفونت های COVID-19 که باعث قرنطینه های گسترده در سراسر کشور شد، به همه کمک هایی که می تواند دریافت کند، نیاز دارد. در تلاش برای احیای مصرف، شهر جنوبی شنژن از ارز دیجیتال بانک مرکزی پکن یا CBDC برای ارسال پول رایگان به ساکنان محلی استفاده کرد. استراتژی مشابهی در استان هبی شمالی، جایی که یوان دیجیتال بیشتری در آن مستقر شده بود، استفاده شد. به تمام کارهایی که دولت ها می توانند انجام دهند فکر کنید وقتی که کنترل کاملی بر پول های فیات روی رمپ داشته باشند.

خبرنامه کریپتو بیز این هفته به بررسی استراتژی CBDC هلیکوپتر چین، آخرین اخبار تامین مالی از دنیای بلاک چین و اینکه آیا اپل به ادغام فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) نزدیک‌تر می‌شود، می‌پردازد.

سرمایه 500 میلیون دلاری آزمایشگاه بایننس برای تسریع پذیرش کریپتو، وب 3 و بلاک چین

بزرگترین اخبار مالی هفته توسط بایننس Labs منتشر می شود که برنامه های خود را برای تخصیص بودجه عظیم اعلام کرده است. 500 میلیون دلار به استارت آپ های وب 3 و بلاک چین. طرح جدید تامین مالی، که با مشارکت DST Global Partners و Breyer Capital راه اندازی شد، بر روی انکوباسیون و همچنین شرکت های رشد در مراحل اولیه و پایانی متمرکز خواهد بود. چنین مگا وجوه برای ارزهای دیجیتال چیز جدیدی نیست. اما، جالب است که در زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال در حال کاهش است، سرمایه‌های خطرپذیر پول بیشتری به صنعت سرازیر می‌کنند. چیزها همیشه آنطور که در ظاهر به نظر می رسند نیستند.

طبق گزارش ها، گلدمن ساکس به بازارهای مشتقات کریپتو با ادغام FTX چشم دوخته است

به نظر می رسد نفوذ گلدمن ساکس به بازار ارزهای دیجیتال هر هفته عمیق تر می شود. آخرین خبر این است که غول بانکی ایالات متحده می خواهد برخی از آن ها را وارد کند محصولات مشتق شده به FTX.US، یکی از صرافی های پیشرو مشتقات ارز دیجیتال. دلیل این ادغام، به گفته نشریه خبری مالی Barron’s، این است که گلدمن می خواهد محصولات مشتقات ارز دیجیتال را با استفاده از ابزارهای خود ارائه دهد. به نظر می‌رسد که مشتریان مشتقات گلدمن به خرده‌فروشی‌ها می‌پیوندند تا در رکود بزرگ بعدی بازار از بین بروند. یا شاید من بیش از حد منفی هستم؟ در مورد بخوانید آبشارهای انحلال قبل از اینکه تصمیم بگیرید.

شهر شنژن 30 میلیون یوان دیجیتال رایگان را برای تحریک هزینه های مصرف کننده در اختیار شما قرار می دهد

قبلاً در مورد پول هلیکوپتر شنیده اید. خب، شهر شنژن آن را به واقعیت تبدیل می کند ایردراپ 30 میلیون یوان دیجیتال چین (e-CNY) به ساکنان محلی در تلاش برای افزایش هزینه های مصرف کننده. برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ، افراد محلی باید در برنامه تحویل غذا Mietuan Dianping ثبت نام کنند. در صورت انتخاب، آنها می توانند یوان دیجیتال خود را در بیش از 15000 پایانه تجاری خرج کنند. خوب یا بد، شما در حال دریافت یک نگاه اجمالی به نحوه استفاده دولت ها از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی برای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی هستید. اما بله، وجود دارد معایب زیادی برای CBDC ها، هم.

کنفرانس توسعه دهندگان آینده اپل شایعاتی را در مورد کارت های معاملاتی NFT ایجاد کرد

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آینده اپل، که به عنوان WWDC نیز شناخته می شود، در میان شایعاتی مبنی بر اینکه سازنده آیفون به دنبال این است، علاقه جامعه کریپتو را برانگیخته است. کارت های معاملاتی NFT را ادغام کنید – شایعات نیز بی اساس نیستند. افراد متعصب در MacRumors ظاهراً روی کاراکترهای Memoji که در دستگاه‌ها و مدل‌های نرم‌افزار جدید اپل نمایش داده می‌شوند کلیک کردند و سه کاراکتر کارت معاملاتی را کشف کردند که می‌توان ادعا کرد. خبر خوب این است که نیازی نیست مدت زیادی منتظر باشیم تا شایعات تایید یا رد شوند زیرا WDCC هفته آینده برگزار می شود.

آن را از دست ندهید! فدرال رزرو چه تاثیری بر ارز دیجیتال شما دارد؟

در چند ماه گذشته صحبت های زیادی در مورد فدرال رزرو و نرخ بهره وجود داشته است. پس از دروغ گفتن به ما در مورد تورم، فدرال رزرو مجبور به چرخش کامل سیاست پولی به منظور کاهش فشارهای هزینه شده است. بنابراین، چه بخواهید و چه نخواهید، گروه بانک‌های مرکزی که هشت بار در سال گرد هم می‌آیند، تأثیر عمده‌ای بر پرتفوی شما دارد – و این شامل ارزهای دیجیتال نیز می‌شود. در گزارش بازار این هفته، توضیح می دهیم که چگونه فدرال رزرو در حال کشیدن ریسمان است. برای تماشای بازپخش کامل این نمایش روی زیر کلیک کنید.

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس