کریپتو.com مجوز تنظیم دارایی های مجازی دبی را دریافت می کند

  • کریپتو.com مجوز موقت MVP دارایی مجازی خود را از سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) دریافت کرد.
  • مجوز پس از ارائه مدارک مورد نیاز توسط کریپتو.com اعطا شد.
  • رئیس شرکت و تنظیم کننده های دبی از این پیشرفت خرسند هستند.

کریپتو.com، مستقر در سنگاپور صرافی ارزهای دیجیتال، امروز اعلام کرد که مجوز موقت MVP دارایی مجازی خود را از سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است.

این مجوز به کریپتو.com اجازه می دهد تا مجموعه کاملی از محصولات و خدمات مبادلات ارز دیجیتال را ارائه دهد. مجوز بهره برداری تحت این برنامه تخصصی قرار است به محض واجد شرایط بودن شرکت برای کلیه الزامات الزامی در کوتاه مدت صادر شود.

مجوز موقت پس از ارائه اسنادی توسط کریپتو.com که اطمینان آن را از بررسی های انطباق مشخص می کرد، اعطا شد. این شرکت پس از بررسی بیشتر و صدور نهایی مجوز MVP دارایی مجازی توسط VARA، محصولات و خدمات بیشتری را به سرمایه گذاران نهادی و مصرف کنندگان واجد شرایط ارائه خواهد کرد.

VARA که در مارس 2022 تأسیس شد، بر صدور، تجارت و مجوز دارایی‌های مجازی در دبی نظارت می‌کند، مبادلات ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهندگان خدمات را تنظیم می‌کند، و تراکنش‌ها را برای اطمینان از بالاترین استانداردهای حفاظت از مصرف‌کننده نظارت می‌کند.

دکتر ثانی الزیودی، وزیر بازرگانی خارجی، در صحبت درباره VRA با CoinQuora، خاطرنشان کرد که امارات متحده عربی بر توسعه یک محیط پیشرو در جهان برای فناوری نوآورانه و همکاری متمرکز است. او قویاً معتقد است که ارزهای دیجیتال، دارایی‌های مجازی و بلاک چین، بخش خدمات مالی را متحول خواهند کرد.

از طریق سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی و سایر ابتکارات مهم، شرکت‌هایی را به امارات جذب می‌کنیم تا بر اساس این چشم‌انداز ایجاد کنند و فناوری‌های آینده را در اینجا شکوفا کنند.

علاوه بر این، هلال سعید الماری، مدیر کل مرکز تجارت جهانی دبی که VARA را در خود جای داده است، اظهار داشت که ایجاد مرجع تخصصی برای تنظیم صنعت دارایی های مجازی یک حرکت پیشگام از سوی رهبری دبی است.

کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کریپتو.com، ابراز خوشحالی کرد و گفت: “ما هیجان زده هستیم که محصولات و خدمات بیشتری را در بازاری که اهمیت زیادی برای تجارت ما دارد و به همان اندازه متعهد به مقررات و مقررات است، ارائه دهیم. انطباق. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تنظیم کننده ها در سراسر منطقه هستیم تا عرضه و حضور کریپتو.com در بازار را بیشتر گسترش دهیم.

این آخرین نمونه از گسترش قابلیت‌های کریپتو.com در خاورمیانه و فراتر از آن است. در ماه مارس، کریپتو.com برنامه های خود را برای راه اندازی یک مرکز منطقه ای در دبی اعلام کرد. کریپتو.com همچنین با دولت امارات متحده عربی از طریق Investopia برای پیشبرد مجموع نوآوری مالی جهانی در بازار و در سطح جهانی همکاری می کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر