کریپتو.com پس از انعقاد جایزه با واکنش شدید جامعه روبرو می شود

  • کریپتو.com تصمیم گرفته است تا پاداش دارندگان کارت ویزا را کاهش دهد.
  • این اعلامیه در تاریخ 1 مه اعلام شد و اعلام کرد که پاداش ها به طور متوسط ​​69.5٪ کاهش می یابد.
  • این اعلامیه تاثیر منفی بر قیمت CRO داشت.

کریپتو.com تصمیم گرفته است تا پاداش دارندگان کارت ویزا خود را کاهش دهد و بسیاری از طرفداران کریپتو این تصمیم را زیر سوال می برند.

این اطلاعیه در تاریخ 1 مه اعلام شد و اظهار داشت که پاداش ها به طور متوسط ​​69.5٪ و حتی 100٪ برای دارندگان کارت Midnight Blue پایین ترین سطح کاهش می یابد. دلیل این تغییرات “تضمین پایداری بلندمدت” عنوان شده است. برای کارت بالاترین سطح، پاداش از 8٪ به 5٪ کاهش می یابد.

خبرهای خوبی برای دارندگان کارتی وجود دارد که قبل از اول ماه مه یک حساب کاربری فعال داشتند زیرا تا پایان دوره فعلی خود، تغییرات پاداش خود را مشاهده نخواهند کرد.

علاوه بر تغییرات جوایز، برخی از ردیف‌های کارت محدودیت‌هایی خواهند داشت. به عنوان مثال، کارت Ruby Steel دارای محدودیت 25 دلاری در ماه است در حالی که کارت های Jade Green دارای محدودیت ماهانه 50 دلاری خواهند بود.

سهامداران فعلی به‌طور قابل‌توجهی از این تغییرات جدید آزار می‌دهند، و یکی از سهامداران معروف، Devchart، تا آنجا پیش رفت که این تصمیم را “احمقانه‌ترین حرکت روز” نامید.

مدیر عامل کریپتو.com، کریس مارشالک، در توییتی به این واکنش واکنش نشان داد و گفت: «به‌جای حذف کامل نرخ‌های کسب سهم شرط‌بندی کارت، رویکرد متعادل‌تری ارائه خواهیم داد: 8% APY برای اعضای خصوصی (Obsidian، Icy White) ، و Frosted Rose Gold) 4% برای دارندگان کارت رویال ایندیگو و جید گرین.”

این اعلامیه تأثیر بسیار منفی بر قیمت CRO داشت زیرا قیمت آن از 0.36 دلار به 0.28 دلار در پایان 1 می کاهش یافت. طبق گفته CoinGecko، در هفت روز گذشته، قیمت سکه 30 درصد کاهش قیمت داشت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر