کریپتو Council for Innovation افراد داخلی دولت را برای ایجاد تیم رهبری استخدام می کند

لیندا جنگ و برت کوئیک برای حمایت از تیم سیاست گذاری و امور نظارتی به شورا خواهند پیوست.

شورای کریپتو برای نوآوری یا CCI، یک گروه حامی ارزهای دیجیتال که با دولت ها و آژانس های نظارتی درباره مزایای کریپتو گفتگو می کند، دو کارشناس جدید با تجربه در سیاست های نظارتی مالی در ایالات متحده را استخدام کرده است.

در اطلاعیه روز سه شنبه، CCI گفت لیندا جنگ، کارمند سابق هیئت مدیره فدرال رزرو و کارمند وزارت خزانه داری، و برت کوئیک، معاون سابق رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان بازنشسته اسپنسر باخوس، برای حمایت از تیم سیاست گذاری و امور نظارتی به شورا ملحق خواهند شد. جنگ رئیس سازمان مقررات جهانی و مشاور عمومی شورا خواهد بود، که قبلاً در نقشی مشابه در کنسرسیوم مرکز تأسیس شده توسط Circle و Coinbase کار کرده است، در حالی که کوئیک به عنوان رئیس امور دولت CCI برای آمریکای شمالی خواهد پیوست.

حامیان CCI که در آوریل 2021 تشکیل شد عبارتند از Coinbase، Gemini، Fidelity Digital Assets، Paradigm، Ribbit Capital، Andreessen Horowitz و Block. شیلا وارن، رئیس سابق بلاک چین و فناوری دفتر توزیع شده در مجمع جهانی اقتصاد، به عنوان مدیر عامل به CCI پیوست در ماه فوریه از آن زمان، CCI سناتور سابق آمریکایی کوری گاردنر اعلام کرد در تیم رهبری گروه وکالت جایگاهی خواهد داشت.

به گفته CCI، تمرکز فعلی آن حمایت از قانون‌گذاران در مورد مسائل مربوط به دور زدن تحریم‌ها با استفاده از ارزهای ارز دیجیتال‌شده، قانون بازارهای دارایی‌های ارز دیجیتال اتحادیه اروپا یا MiCA بوده است که هدف آن هماهنگ‌سازی مقررات مربوط به ارز دیجیتال در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و قوانین معرفی‌شده است. در مورد دارایی های دیجیتال در ایالات متحده قانونگذاران آمریکایی هم در مجلس نمایندگان و هم در سنا این کار را کرده اند قبض های مختلف را ارائه کنید در مورد نحوه رسیدگی به محصولات مرتبط با کریپتو در کشور، از استیبل کوین تا تعیین محل تعیین خطوط نظارتی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا.

مربوط: شیلا وارن، مدیر عامل CCI می گوید: WEF 2022: افراد جدی با وجود مشکلات بازار در کریپتو باقی خواهند ماند.

CCI میزبان یک رویداد مجازی در جولای 2021 در مورد بیت کوین (بیت کوین) پذیرشی به نام «The ₿ Word»، با سخنرانانی از جمله ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و جک دورسی. بسیاری دیگر از گروه‌های حامی سیاست کریپتو در ایالات متحده از جمله Coin Center اغلب قوانین را تحت فشار قرار می دهند و مقررات مربوط به دارایی های دیجیتال.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس