• OSL Digital Securities در حال برنامه ریزی برای ارائه توکن های امنیتی است.
  • توکن ها در یک پیشنهاد رمز امنیتی خصوصی توزیع می شوند.
  • OSL یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ است.

OSL Digital Securities، مستقر در هنگ کنگ صرافی کریپتو، قصد دارد توکن های امنیتی را از طریق ارائه توکن امنیتی خصوصی توزیع کند.

این توکن های امنیتی را بین سرمایه گذاران حرفه ای توزیع می کند هنگ کنگ از طریق یک ارائه رمز امنیتی خصوصی، تبدیل شدن به اولین کارگزار دارایی دیجیتال دارای مجوز SFC نوع 1 که این کار را انجام می دهد.

Animoca Brands، Head & Shoulders Financial Group، China Fortune Financial Group Limited، Volmart، و Monmonkey Group Asset Management Limited برخی از شرکت کنندگان در این پیشنهاد هستند.

یک “اثبات مفهوم” جدید برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتالی تنظیم شده توسط STO ارائه شده است. این استاندارد صنعتی را برای STOها در سطح بین المللی ایجاد می کند و بازار جدیدی را برای تولید و فروش اوراق بهادار توکن شده از طریق واسطه های مجاز در هنگ کنگ باز می کند.

هر توکن امنیتی نشان دهنده یک واحد 10000 دلاری اوراق قرضه دلاری با یک کوپن مرتبط با بیت کوین است. این اوراق توسط BC Technology Group (BC Group)، بخشی از شرکت مادر OSL منتشر شد و گروه BC نیز به عنوان ضامن اوراق قرضه عمل کرد.

این توکن ها دارای یک دوره زمانی سه ماهه، یک کوپن ثابت و یک جایزه هستند که با عملکرد بیت کوین مرتبط است و با استفاده از شبکه اتریوم ایجاد شده اند.

مدیر عامل OSL، Wayne Trench خاطرنشان کرد: تراکنش OSL STO یک مدل قابل اجرا برای صدور توکن امنیتی و توزیع توکن های دیجیتال توسط اپراتورهای تحت نظارت است. ما این نسخه را طراحی کردیم تا ارزش بسیار زیاد و سهولت توزیع یک توکن امنیتی صادر شده در یک بلاک چین عمومی را نشان دهیم.

سرمایه گذارانی که اوراق بهادار دیجیتالی توکن شده را در طی STO خریداری می کنند، می توانند بعداً آنها را در مبادلات توکن امنیتی بفروشند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر