“کسی در حال منفجر شدن است” – بیت کوین رکورد حجم 2022 را در میان امید به پایان تسلیم شدن می بیند

آیا بیت کوین سقوط بیشتری دارد؟ پس از مشاهده وضعیتی که در این قرن تنها دو بار اتفاق افتاده است، بیت کوین آرام می شود.

بیت کوین (بیت کوینیک معامله‌گر می‌گوید که سقوط به زیر 36000 دلار «بوی کاپیتولاسیون» می‌دهد، زیرا شک در بازارهای سهام ایالات متحده افزایش می‌یابد.

در یک توییت در 6 می، میشائل ون د پوپ، یکی از همکاران Cointelegraph پیشنهاد کرد که قیمت بیت کوین حداقل “سیگنال های جدی” می دهد.

تحلیلگر: سهام شاهد “انحلال اجباری” بودند

بعد از سقوط به پایین ترین حد 10 هفته ای مطابق با سهام در جلسه معاملاتی وال استریت 5 می، بیت کوین در سطوحی که آخرین بار در فوریه مشاهده شده بود، افزایش یافت.

به نظر می رسد رکود در ارزهای دیجیتال و سهام، که پس از جهش اولیه روز قبل به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو صورت گرفت، بیش از آن چیزی بود که معامله گران برای آن چانه زنی می کردند.

S&P 500 روز خود را با 3.5% کاهش به پایان رساند، در حالی که Nasdaq 100 با افت 5% به پایان رسید. در خارج از سهام، اوراق آتی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده 1٪ کاهش یافت، ترکیبی نادر که باعث شد برخی از فعالان بازار به فکر فرو روند.

جیسون گوپفرت، بنیانگذار ساندیال کپیتال ریسرچ، خاطرنشان کرد که چنین زنجیره ای از رویدادها تنها دو بار در ربع قرن گذشته رخ داده است – در طول بحران مالی جهانی 2008 و سقوط کووید مارس 2020.

او می‌گوید: «یکی در حال انفجار است و این انحلال اجباری است گفت دنبال کنندگان توییتر

به این ترتیب، طناب زدن واکنش زنجیره ای در بیت کوین می تواند رویداد تسلیم شدنی باشد که بسیاری قبلاً گفته بودند در نتیجه تغییر شرایط اقتصادی ایالات متحده ضروری است.

ون دی پوپ اظهار داشت: «این برای من بوی تسلیم شدن می دهد یا حداقل برخی از سیگنال های جدی در کل.

او اشاره کرد که این شیب همچنین بیشترین حجم شمع 4 ساعته را از اوایل دسامبر در BTC/USD تولید کرده است. حجم، به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، یک جنبه مهم بود که برای ایجاد یک رویداد تسلیم قانع‌کننده‌تر نیاز به بازگشت داشت.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView در همین حال، یک شبه آرامش نسبی به بازارهای بیت کوین بازگشت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

انحلال طولانی مدت BTC نزدیک به اوج های ژانویه

با این حال، با ارزیابی تأثیر افت بر سهامداران، به نظر می رسد که بازنشانی کامل بازار از زیان های روز حاصل نشده است.

مربوط: طبق تحقیقات، قیمت بیت کوین با حداکثر درد 27 هزار دلار فرصت نهایی خرید است

انحلال‌ها در بین ارزهای ارز دیجیتال شده نسبتاً رام باقی ماندند، بیت‌کوین در 24 ساعت تا زمان نگارش 190 میلیون دلار را به خود اختصاص داد. این بالاترین آمار روزانه برای چندین ماه بود، اما از آبشار ژانویه تا 32000 دلار فراتر نرفت.

200 میلیون دلار باقی‌مانده از جفت‌های آلت‌کوین، داده‌های منابع نظارت بر روی زنجیره تامین شد کوینگلاس نشان داد.

نمودار انحلال ارزهای دیجیتال منبع: Coinglass

معامله‌گر محبوب کریپتو چیس: صرف نظر از آنچه در کوتاه‌مدت می‌گویم، کلان همچنان رو به کاهش است. خلاصه شده است در مورد چشم انداز

جهش‌ها، جهش‌ها، فشارها، سرخوشی‌های کوتاه‌مدت وجود خواهد داشت، اما من فکر نمی‌کنم قبل از تسلیم شدن بزرگ یا عقب‌نشینی فدرال‌رزرو در مورد افزایش نرخ/QT/کاهش موازنه، شاهد تغییر کلان باشیم.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس