کلکسیونرهای NFT در سال 2022 37 میلیارد دلار به بازارها ارسال کردند که تقریباً برابر با 2021 بود.

علیرغم شرایط پراکنده بازار، کلکسیونرهای NFT در نیمه اول سال جاری نسبت به کل سال 2021 بیشتر روی NFT هزینه می کنند.

جمع‌آورندگان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سال جاری (از اول ماه مه) بیش از 37 میلیارد دلار ارزش به بازارهای NFT ارسال کرده‌اند، رقمی که تقریباً از کل مبلغ کل سال 2021 بیشتر است.

با توجه به الف گزارش از Chainalysis، سرمایه گذاران 40 میلیارد دلار ارز دیجیتال را به قراردادهای هوشمند مرتبط با آن ارسال کردند NFT مجموعه ها و بازارها در سراسر سال 2021.

منبع: Chainalysis

از ابتدای سال گذشته، حجم معاملات NFT رشد قابل توجهی داشته است، اما رشد کلی صنعت متناقض بوده است.

این گزارش نشان می دهد که حجم معاملات NFT به صورت پراکنده رخ می دهد و از اواسط فوریه در رکود بوده است. بازار NFT از اواسط آوریل بهبود مختصری داشته است – به احتمال زیاد به دلیل تبلیغات اخیر در اطراف Moonbirds و پروژه متاورس کلوپ قایق بادبانی Bored Ape، Otherside.

علیرغم نوسانات کوتاه مدت در حجم تراکنش‌های NFT، تعداد افرادی که در سراسر جهان خرید و فروش NFT انجام می‌دهند همچنان قوی است، به طوری که 950000 آدرس منحصربه‌فرد در سه ماهه اول 2022 اقدام به خرید یا فروش NFT کرده‌اند.

از اول ماه مه، سه ماهه دوم 2022، 491000 آدرس منحصربه‌فرد با NFT معامله شده‌اند و بازار را در مسیر ادامه روند رشد خود در تعداد شرکت‌کنندگان قرار داده‌اند.

با تجزیه و تحلیل ترافیک وب در بازارهای اصلی NFT، Chainalysis مشخص کرد که NFTها کاربران را از همه گوشه های جهان جذب می کنند، با آسیای مرکزی و جنوبی که در رتبه اول قرار دارند و پس از آن آمریکای شمالی و اروپای غربی قرار دارند.

منبع: Chainalysis

مربوط: پیش‌بینی می‌شود که بخش NFT طی 2 سال آینده حدود 800 میلیارد دلار حرکت کند: گزارش

این گزارش با نتیجه گیری مقاله اخیر منتشر شده توسط وال استریت ژورنال در تناقض است. که ادعا می کرد فروش NFT یکنواخت بوده است. این مقاله بیان کرد که “بازار NFT در حال فروپاشی است”، اما در همان هفته، پنج مجموعه برتر NFT به تنهایی حساب کرد برای بیش از 1 میلیارد دلار فروش اولیه و ثانویه.

گزارش Chainalysis نیز یک روز پس از Coinbases منتشر می شود. راه اندازی بازار NFT داخلی خود موفق به ایجاد علاقه عمده ای نشد. داده های زنجیره ای نشان داد که تنها 150 تراکنش در 4 می – اولین روز معاملات – با حجم تنها 75000 دلار در پلت فرم انجام شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس