“کمپین لکه دار کردن”: Nexo به اتهامات مربوط به سرقت کمک های مالی، جمع آوری وجوه از خیریه پاسخ می دهد

یک حساب کاربری مستعار در توییتر که مجموعه‌ای از اتهامات را علیه Nexo مطرح می‌کند، باعث شده است که وام‌دهنده کریپتو اخطار توقف و توقف صادر کند.

ارز دیجیتال امانت دادن سکو Nexo به آنچه که «اخبار جعلی» خوانده و شایعاتی مبنی بر اینکه بنیانگذاران آن بخشی از یک رسوایی اختلاس خیریه بوده اند، پاسخ داده و گفته است که این ادعاها نادرست و افتراآمیز هستند. اخطار توقف و توقف علنی به مبتکر این اتهامات صادر کرده است.

Nexo در یک پست وبلاگ در مورد این ادعاها اظهار داشت:

چندین حساب کاربری ناشناس توییتر از دروغ و تحریف در یک کمپین بدنامی دیگر علیه Nexo استفاده می کنند و از موقعیت های کوتاه در یک بازار پریشان سود می برند.

در حساب توییتر با نام مستعار otteroooo که خود را “Otter” می نامد، یک سری از پست ها را منتشر کرد توییت ها در 25 ژوئن، مدعی شد که بنیانگذاران Nexo وجوهی را از موسسه خیریه بلغاری HelpKarma به سرقت برده اند تا املاک و مستغلات بخرند و “سفرهای شخصی مجلل” را تامین کنند.

این موضوع مخاطبان زیادی را در توییتر به خود اختصاص داد، با Otter به اشتراک گذاری یک اسکرین شات که بیش از 9 میلیون برداشت دریافت کرده بود که باعث شد Nexo به آن بپردازد پاسخ دادن به آنچه آنها می گویند “ادعاهای مضحک” هستند و توقف و منصرف شدن را صادر می کنند اطلاع.

ادعای اصلی اوتر این است که بنیانگذار HelpKarma و یکی از بنیانگذاران Nexo “Konsta Kanchev” از کمک های مالی برای کمک به ساخت یک قصر به جای استفاده از پول برای درمان های پزشکی کودکان.

در پاسخ Nexo، اشاره می‌کند که «کنستا کانچف» وجود ندارد و اوتر عمداً با گیج‌کردن دو فرد جداگانه، بنیان‌گذار HelpKarma، کنستانتین کراستف و شرکت Nexo، این نام را «برای تقلید از اشتباه تایپی به‌عنوان بهانه‌ای برای بررسی‌کنندگان حقایق» ساخته است. -بنیانگذار کوستا کانچف، به عنوان همان شخص.

در صحبت با Cointelegraph در مورد تلفیق این دو، Otter یک مورد حذف شده را به اشتراک گذاشت مقاله از رسانه بلغاری فکتی می گوید که این دو پسر عمو هستند و کنستانتین در بلغاری “کنستانتین” نوشته می شود، اما از آن زمان تاکنون توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.

یکی دیگر از اتهامات اصلی Otter این است که با افزایش کمک های مالی HelpKarma، شرکت وام های پرداختی Credissimo شروع به گزارش افزایش قابل توجه سرمایه خود با استناد به نوامبر 2020 کرد. گزارش توسط فاکتی، اشاره می کند که کمک های مالی برای تامین مالی Credissimo استفاده شده است.

در مورد چگونگی پیوند این رسوایی به Nexo، Otter به کاغذ سفید Nexo اشاره می کند می گوید آن را “طراحی شده توسط Credissimo.” Credissimo توسط Kantchev تأسیس شد و موسسان Nexo، Georgi Shulev و Antoni Trenchev به ترتیب افسران توسعه کسب و کار و نوآوری این شرکت بودند.

در پاسخ به این ادعاها، Nexo گفت که آن و HelpKarma “هیچ عملیات مشترک، مالکان ذینفع مشترک یا مدیریت مشترک نداشته اند و هرگز نداشته اند.”

چرا یک شرکت با صدها میلیون درآمد و میلیاردها دارایی تحت مدیریت، که توسط Fidelity، Mastercard و ده ها تن از رگولاتورها بررسی شده است، مجبور است به سرقت های کوچک متوسل شود، چه رسد به کودکانی که نیازهای پزشکی دارند؟ سوال منطقی و در عین حال نادیده گرفته شده است.

کوین تلگراف برای اظهار نظر در مورد این اتهامات با Nexo تماس گرفت و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

موارد مرتبط: لینک ها را کلیک نکنید: جامعه ارز دیجیتال به “افشای” ادعایی تلگرام پاسخ می دهد

انگیزه اصلی Nexo در مورد اینکه چرا Otter این اتهامات را منتشر کرده است این است که Otter بتواند طرفداران زیادی به دست آورد و حساب را بفروشد.

Nexo تصاویر فردی را به اشتراک گذاشت که سعی کرد حساب Otter را بخرد، که Otter پاسخ می دهد که حداقل 50000 دلار سکه USD می خواهد (USDC) برای این.

اما در توییتر نخ ارسال شده توسط Otter در 26 ژوئن، آنها ادعا می کنند که آنها مشکوک بودند که این پیام ها “تنظیمی” برای خرید حساب کاربری باشد تا Nexo بتواند آنها را ساکت کند. آنها در عوض “یک طرح ترول” برای فروش حساب Otter برای جمع آوری “پول سکوت” Nexo و ایجاد حساب دیگری برای “ادامه افشای آنها” طراحی کردند.

Nexo می گوید این اولین بار نیست که آنها بخشی از آنچه آنها “حمله هماهنگ” می نامند، با اشاره به 2020 هستند. اتهاماتی مبنی بر اینکه پشت سرمایه زئوس بوده است، یک شرکت مدیریت دارایی که می خواست Chainlink را کوتاه کند (ارتباط دادن).

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس