کمیته های سنای هاوایی از کارگروه برای تنظیم ارز دیجیتال و بلاک چین حمایت می کنند

این کارگروه یافته ها و قوانین بالقوه را به مجلس ایالتی ارسال خواهد کرد – که شامل ارائه طرحی برای گسترش پذیرش بلاک چین در بخش خصوصی و عمومی است.

دو کمیته قانونگذاری ایالت هاوایی – تجارت و حمایت از مصرف کننده (CPN) و راه ها و ابزارها (WAM) – به اتفاق آرا راه اندازی یک کارگروه تخصصی را برای بررسی استفاده و تنظیم اکوسیستم کریپتو تصویب کردند.

در یک حرف دونووان دلا کروز و رز بیکر از اعضای قانونگذار خطاب به رئیس مجلس سنای هاوایی، ران کوچی، در حمایت از ایجاد “گروه ویژه بلاک چین و ارزهای دیجیتال” نوشتند که برای اولین بار در سال پیشنهاد شد. صورت حساب SB2695.

SB2695، با عنوان “لایحه ای برای یک قانون مرتبط با ارزهای ارز دیجیتال شده”، به دنبال ایجاد یک کارگروه در وزارت بودجه و دارایی برای بررسی و گردآوری داده های سراسر کشور در مورد ارز دیجیتال و بلاک چین بود. این کارگروه یافته‌ها و قوانین بالقوه را به مجلس ایالتی ارسال خواهد کرد – که شامل ارائه طرحی برای گسترش پذیرش بلاک چین در بخش خصوصی و عمومی است.

سابقه رای کمیته های CPN و WAM. منبع: قانونگذاری ایالت هاوایی

در این نامه با اشاره به پتانسیل گسترده استفاده و تنظیم فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال، آمده است:

این اقدام یک کارگروه را برای ایجاد یک طرح اصلی برای بررسی استفاده و تنظیم بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد می کند.

پس از امضای قانون، کارگروه بلاک چین و ارزهای دیجیتال باید گزارشی از یافته ها و توصیه های خود را حداقل بیست روز قبل از تشکیل جلسه عادی سال 2023 ارائه کند.

این کارگروه متشکل از 11 عضو – از جمله نمایندگان یک شرکت راه حل پرداخت بلاک چین، یک صرافی ارزهای دیجیتال و یک انجمن ارزهای دیجیتال – خواهد بود که توسط فرماندار منصوب می شوند.

مربوط: سنای برزیل “قانون بیت کوین” را برای تنظیم ارزهای دیجیتال تصویب کرد

در 27 آوریل، مجلس سنای برزیل اولین لایحه مربوط به کریپتو را در یک جلسه عمومی تصویب کرد و خواستار ایجاد یک چارچوب نظارتی شد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این لایحه قبل از اینکه توسط رئیس جمهور ژایر بولسونارو به قانون تبدیل شود، در انتظار تصویب توسط اتاق نمایندگان است. رودریگو پاچکو، رئیس مجلس سنا، طی سخنانی در مورد توسعه گفت:

من می‌خواهم به گزارش‌گر پروژه، سناتور ایرجا، برای تصویب این لایحه مهم در اینجا در جلسه عمومی سنا تبریک بگویم.

انتظار می رود این لایحه تا پایان سال 2022 به تصویب برسد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس