کمیسر اتحادیه اروپا خواستار هماهنگی جهانی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال است

Mairead McGuinness گفت که ایالات متحده و اتحادیه اروپا با دستور اجرایی رئیس جمهور جو بایدن و پیشنهاد MiCA، هر دو بر روی چارچوب های جامع برای ارزهای دیجیتال پیش می روند.

Mairead McGuinness، کمیسیونر خدمات مالی، ثبات مالی و اتحادیه بازارهای سرمایه در کمیسیون اروپا، از تنظیم‌کننده‌های جهانی می‌خواهد تا برای مقابله با خطرات احتمالی در بازار ارز دیجیتال با یکدیگر همکاری کنند.

در یک قطعه نظری یکشنبه در رسانه سیاسی The Hill، McGuinness گفت اتحادیه اروپا و ایالات متحده می توانند به رهبری جهان در یک رویکرد نظارتی برای ارزهای دیجیتال کمک کنند که مزایای فناوری نوآورانه را در نظر می گیرد و در عین حال به “خطرات مهم” رسیدگی می کند. کمیسر اتحادیه اروپا به بی ثباتی دارایی های خاص، خطر تجارت داخلی، استفاده بالقوه ارزهای دیجیتال توسط روسیه برای دور زدن تحریم ها و نگرانی های زیست محیطی اشاره کرد.

مک گینس گفت: «برای اینکه قوانین مربوط به کریپتو کاملاً مؤثر باشد، ارز دیجیتال نیازمند هماهنگی جهانی و اصول مشترک بین‌المللی است.»

یک توافق جهانی در مورد ارزهای دیجیتال ابتدا باید این موضوع را تضمین کند که هیچ محصولی بدون نظارت باقی نمی ماند. دوم، ناظران باید اطلاعات را در سطح جهانی جمع آوری و تبادل کنند. سوم، هر توافقی باید از سرمایه گذاران خرد حمایت کند. چهارم، اکوسیستم کریپتو باید ملاحظات زیست محیطی را به طور کامل یکپارچه کند.

به گفته کمیسر اتحادیه اروپا، تنظیم‌کننده‌های اروپایی قبلاً در ارائه یک چارچوب جامع در مورد ارزهای دیجیتال با این ارز به جلو حرکت کرده بودند بازارهای دارایی های ارز دیجیتال شدهپیشنهاد، یا MiCA، که اساساً همه قوانین را برای ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال در اتحادیه اروپا استاندارد می کند. او همچنین گفت فرمان اجرایی که توسط جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده امضا شد در ماه مارس، “راهی را برای مقررات ایالات متحده در مورد دارایی های ارز دیجیتال شده ترسیم می کند” – این دستور چارچوبی را برای سازمان های دولتی تعیین کرد تا سیاست ها و اقدامات اجرایی مرتبط با ارز دیجیتال را مدیریت کنند.

مک گینس گفت: «ما برای مدیریت این تحول به نفع سرمایه گذاران، کسب و کارها و جامعه گسترده تر، زمانی برای از دست دادن نداریم.

مربوط: “چراغ سبز”: رویکرد اتحادیه اروپا به ارزهای دیجیتال، ارزش‌های زیست محیطی را با ارتباط نظارتی متعادل می‌کند

علاوه بر کار بر روی MiCA، کمیسیون اروپا فراخوان متخصصان خدمات مالی برای بررسی احتمال عرضه یورو دیجیتال. بانک مرکزی اروپا در حال حاضر شروع به کار کرده است نمونه آزمایشی یک یورو دیجیتال رابط مشتری از 29 آوریل. مک گینس گفت که کمیسیون اتحادیه اروپا “آماده خواهد بود” تا قوانینی را که پشت ارز دیجیتال بانک مرکزی قرار دارد، معرفی کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس