کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آلیسون لی می رود و تنظیم کننده مالی را برای Jaime Lizárraga آماده می کند

سنای ایالات متحده قبلاً نامزدی جایگزین آلیسون لی، Jaime Lizárraga را برای کار در SEC برای یک دوره منتهی به سال 2027 تأیید کرده است.

آلیسون هرن لی، یکی از پنج عضو هیئت مدیره کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، پس از بیش از سه سال به عنوان کمیسیونر، رسماً این نهاد نظارتی را ترک کرد.

در یک اطلاعیه روز جمعه، رئیس گری جنسلر و کمیسیونرهای هستر پیرس، مارک اویدا و کارولین کرنشاو گفت لی SEC را ترک کرده بود، جایی که در سال 2005 به عنوان وکیل کارکنان در بخش اجرای آژانس در یک دفتر منطقه ای در دنور شروع به کار کرد. او در سال 2019 به عنوان کمیسر در دولت ریاست‌جمهوری سابق منصوب شد و بعداً به مدت سه ماه به عنوان رئیس هیئت نظارتی خدمت کرد، تا اینکه جنسلر در آوریل 2021 تأیید کرد.

کمیسیونرهای باقیمانده در بیانیه ای مشترک گفتند: “کمیسیون لی مدافع سرسخت بازارهای قوی و باثبات بوده است، از جمله با تاکید بر نیاز فعالان بازار به حفظ بالاترین استانداردهای اخلاقی.”

اول لی خروج خود را اعلام کرد از SEC در ماه مارس، با رئیس جمهور جو بایدن در آوریل نامزد کردن جایگزین او، جیمی لیزاراگا، کارمند نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان. مجلس سنا تایید شده نامزدی لیزاراگا در 16 ژوئن برای یک دوره در SEC که در 5 ژوئن 2027 به پایان می رسد.

در زمان حضورش در SEC، لی گفت که کمیسیون باید با توجه به مقررات ارزهای دیجیتال «با تغییر فناوری‌ها تکامل یابد» و افزود که نهاد دولتی باید اصول خود را حفظ کند. Lizárraga تا حد زیادی اظهارات کمی در مورد ارز دیجیتال و بلاک چین بیان کرده است. کارمند پلوسی در حالی در دولت حضور داشت که قانونگذاران قوانینی را برای مدیریت بحران مالی سال 2008 آماده می کردند و بخشی از تلاش های پشت سر قانون داد-فرانک 2010 بود.

مربوط: SEC با گسترش واحد، مقررات کریپتو را دو برابر می کند

SEC، همراه با کمیسیون معاملات آتی کالا و شبکه اجرای جرایم مالی، مقررات دارایی دیجیتال را کنترل می کند در ایالات متحده، اما با ادعاهای قضایی متفاوت، منجر به یک رویکرد تکه تکه می شود که شرکت های ارز دیجیتال باید برای فعالیت آن را دنبال کنند. مشخص نیست که خروج لی و اضافه شدن Lizárraga به طور بالقوه چه تأثیری بر مقررات و اجرای فضای کریپتو خواهد داشت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس