کمیسیونر CFTC، مدیر گروه CME با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال را به عنوان مشاور ارشد منصوب کرد

بروس فکرات در طول مدت حضورش در گروه CME، نرخ های مرجع کریپتو را تنظیم کرد و به توسعه محصولات مالی از جمله مشتقات بیت کوین و اتریوم کمک کرد.

کریستین جانسون، یکی از پنج کمیسیونر که در حال حاضر در کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده یا CFTC خدمت می کند، اعلام کرده است که یک مدیر اجرایی گروه CME با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال به کارکنان او ملحق خواهد شد.

جانسون در اطلاعیه روز پنجشنبه گفت بروس فکرات مشاور ارشد او در CFTC از اول ژوئن خواهد بود. فکرت به عنوان مدیر اجرایی و مشاور عمومی در گروه CME برای بیش از هشت سال کار کرد، جایی که او مشاور نظارتی اصلی برای مسائلی از جمله دارایی های دیجیتال بود. او در طول مدت حضورش در بازار مشتقات، نرخ های مرجع ارزهای دیجیتال را تنظیم کرد و به توسعه محصولات مالی از جمله بیت کوین کمک کرد.بیت کوین) و اتر (ETH) مشتقات.

در سپتامبر 2021 توسط رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن نامزد شد. جانسون سوگند یاد کرد ظرف چند روز پس از اینکه کریستی گلداسمیت رومرو و سامر مرسینگر در مارس 2022 سایر کرسی‌های خالی کمیسیونر در CFTC را پر کردند – سازمان دولتی معمولاً پنج کمیسیونر در هیئت خود دارد. علاوه بر فکرات، جانسون اعلام کرد که لیلیان کاردونا و ناتاشا رابینسون کوتس به عنوان مشاور ارشد موقت به کارکنان او خواهند پیوست.

اگرچه کمیسر سابق داون استامپ قبلا به کوین تلگراف گفته شده بود اینکه CFTC «دارایی‌های کریپتو را تنظیم نمی‌کند، حتی اگر کالا باشند»، داشتن کارکنانی با تجربه در ارزهای دیجیتال می‌تواند به طور بالقوه بر مقررات دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده تأثیر بگذارد.

در حال حاضر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، فدرال رزرو، وزارت خزانه داری، CFTC و شبکه اجرای جرایم مالی مسائل مربوط به دارایی های دیجیتال در ایالات متحده، از جمله مقررات و اجرا، را مدیریت می کنند. با این حال، هر آژانس اغلب ادعاهای قضایی متفاوتی دارد، منجر به یک تکه تکه نظارتی می شود رویکرد بسیاری از رهبران صنعت انتقاد کرده اند.

مربوط: صندلی CFTC: روشن کردن بازار کریپتو به اجرای قانون نمی‌پردازد

در دوران تصدی فکرت در گروه CME، بازار مشتقات قراردادهای آتی بیت کوین را در دسامبر 2017 در میان روند صعودی راه اندازی کرد و بعداً در ماه مه 2021 معاملات آتی میکرو بیت کوین و در دسامبر 2021 آتی میکرو اتر را معرفی کرد. در ماه مارس، گروه آن را اعلام کرد. خواهد شد راه اندازی معاملات گزینه ها برای محصولات آتی میکرو بیت کوین و اتر، مشروط به بررسی نظارتی.

کوین تلگراف با بروس فکرات تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس