کومودو 12 پروتکل بلاک چین را در نسخه بعدی AtomicDEX معرفی می کند

API AtomicDEX ادعا می کند که با 99 درصد از ارزهای دیجیتال موجود سازگار است.

روز چهارشنبه، کومودو، یک شبکه معماری چند زنجیره ای، از معرفی 12 پروتکل در کیف پول نرم افزاری چند سکه ای و صرافی غیرمتمرکز مبادله اتمی AtomicDEX خود خبر داد. 12 پروتکل شامل Avalanche، Polygon، Harmony، Fantom، smartBCH، Ethereum Classic، Moonriver، KuCoin Community Chain، Huobi ECO Chain، Ubiq، Arbitrum و Optimism هستند که دو مورد آخر فقط کیف پول هستند. پس از ارتقا، کاربران می‌توانند توکن‌های Avalanche را به Polygon، Ethereum به Binance Smart Chain (BSC) و غیره و بالعکس مبادله کنند.

بر خلاف عملکرد زنجیره ای متقابل، چند زنجیره ای به کاربران امکان می دهد بدون استفاده از توکن های پیچیده یا پراکسی به ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. نتایج امنیتی بهتر. Kadan Stadelmann، مدیر ارشد فناوری کومودو، اظهار داشت:

افزودن این پروتکل‌ها مانند Polygon و Avalanche سطح کاملاً جدیدی از دسترسی را به کاربران اضافه می‌کند تا تراکنش‌های زنجیره‌ای و متقابل پروتکلی سریع‌تر و روان‌تر انجام دهند و در عین حال کلیدهای خود را حفظ کنند.

طبق گفته کومودو، سال قبل، AtomicDEX BSC را یکپارچه کرد و اولین تعویض زنجیره متقابل بومی از BSC به یک بلاک چین غیر BEP-20 (BSC) را انجام داد. به عنوان یک کیف پول غیر حافظ، کاربران می توانند در هر زمانی وجوه خود را نگه دارند یا به یک کیف پول خارجی برداشت کنند. AtomicDEX برای بازارسازان کارمزد صفر و 0.13 درصد از ارزش کل معامله را برای بازارگردان دریافت می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس