کوین اولری می گوید که دارایی های ارز دیجیتال او می تواند به 20 درصد از سبد سهام برسد

طبق گفته Shark Tank star، مقررات شفاف‌تر در مورد استیبل کوین‌ها می‌تواند کریپتو را به یک گزینه سرمایه‌گذاری بادوام‌تر تبدیل کند.

کوین اولری، مشهور به کوسه تانک، که به عنوان آقای شگفت‌انگیز نیز شناخته می‌شود، می‌گوید که آماده است تا به محض اینکه مقررات واضح‌تری در مورد استیبل کوین‌ها وجود داشته باشد، تخصیص ارزهای دیجیتال خود را تا 20 درصد افزایش دهد.

اولری، یک بیت کوین سابق (بیت کوین) شکاک، اکنون یکی از مدافعان سرسخت ارز دیجیتال است که در حال حاضر بیش از 10 درصد از سبد سرمایه گذاری او را تشکیل می دهد.

آقای شگفت‌انگیز به‌ویژه بر روی استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار آمریکا متمرکز است، که از نظر او به عنوان یک محافظ مؤثر در برابر افزایش سطوح تورم است. او اشاره کرد که با قرار دادن استیبل کوین ها می تواند تا 6 درصد بازدهی داشته باشد. او به کوین تلگراف توضیح داد:

«وقتی تورم 6 درصد است، 12 ماه دیگر قدرت خرید شما 6 درصد کمتر است. و این همه چیز است […] من یک مدافع بزرگ برای حل این مشکل با استیبل کوین هستم.”

یک چارچوب نظارتی روشن به اولری اجازه می دهد تا موقعیت های نقدی بزرگ را به استیبل کوین تبدیل کند. با این حال، در حال حاضر، به دلیل محدودیت‌های نظارتی، او نمی‌تواند بیش از 5 درصد در استیبل کوین سرمایه‌گذاری کند.

او گفت: “دپارتمان انطباق خود من، استیبل کوین ها را به عنوان یک سهام در نظر می گیرد که تفاوتی با سهام ندارد.”

به گفته اولری، هیجان او در مورد استیبل کوین ها توسط بسیاری از سرمایه گذاران نهادی مشترک است، که “بی سر و صدا در پس زمینه کار می کنند” و منتظر تنظیم کننده ها هستند تا حرکت خود را انجام دهند.

علاوه بر استیبل کوین ها، آقای شگفت انگیز در بیت کوین، اتر نیز سرمایه گذار است.ETH) و سایر ارزهای دیجیتال. با این حال، به دلیل نوسانات اساسی آنها، بعید است که این کریپتوها بخش بزرگی از سبد سرمایه گذاران نهادی را تشکیل دهند.

«شما نمی‌خواهید به 20، 30 درصد بیت‌کوین در یک دستور نهادی یا حاکمیتی برسید، فقط نمی‌توانید. استیبل کوین ها این پتانسیل را دارند.

تماشای مصاحبه کامل بر روی … ما کانال یوتیوب و فراموش نکنید که مشترک شوید!

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس