کپی لو رفته از پیش نویس لایحه ایالات متحده نشان می دهد که DeFi و DAO تحت لنز نظارتی قرار دارند

پیش‌نویس لایحه حذف پروژه‌های ارز دیجیتال ناشناس را پیشنهاد می‌کند، با DAO، DeFi و صرافی‌هایی که باید به طور قانونی در ایالات متحده ثبت نام کنند.

یک نسخه لو رفته از پیش نویس لایحه ایالات متحده در مورد ارزهای دیجیتال اوایل امروز در توییتر منتشر شد. کپی 600 صفحه‌ای از لایحه فاش شده، برخی از زمینه‌های مهم نگرانی برای تنظیم‌کننده‌ها از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، استیبل کوین‌ها، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) و صرافی‌های ارز دیجیتال را برجسته می‌کند.

به نظر می‌رسد که حفاظت از کاربر تمرکز اصلی تنظیم‌کننده‌ها باشد، با سیاست‌هایی که در نظر گرفته شده است هر پلتفرم یا ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال را ملزم به ثبت نام قانونی در ایالات متحده کند، خواه پروتکل DAO یا DeFi باشد.

این می تواند شانس پیشرفت پروژه های ارز دیجیتال ناشناس در ایالات متحده را بسیار کاهش دهد. تعریف DeFi هنوز مبهم به نظر می رسد.

پیش نویس لایحه فاش شده همچنین سعی می کند شفافیت بیشتری در مورد قوانین اوراق بهادار ارائه دهد زیرا آنها به دارایی های دیجیتال مربوط می شوند، تقاضایی که از سوی جامعه ارزهای دیجیتال و قانونگذاران به طور یکسان ادامه داشته است. طبق تعریف کالا در کمیسیون معاملات آتی و کالا، اگر بدهی، حقوق صاحبان سهام، درآمد سود یا سود سهام از هر نوع دیگری وجود داشته باشد، صراحتاً کالای دارایی دیجیتال نیست.

مربوط: پس از تصویب لایحه مالی، 30 درصد مالیات کریپتو در هند به قانون تبدیل می شود

پیش‌نویس لایحه جدید افزایش هزینه‌های انطباق مبادلات را پیشنهاد می‌کند که به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌های مبادله شود. هر پروتکل یا پلتفرمی که حتی یک دارایی دیجیتال را معامله می کند، به عنوان مبادله طبقه بندی می شود، این بدان معناست که بازارسازان خودکار در همان دسته قرار می گیرند.

این لایحه همچنین تضمین می کند که صرافی ها نمی توانند وجوه کاربران را در موارد ورشکستگی نقد کنند. صرافی ها همچنین باید شرایط خدماتی را صادر کنند که مصرف کنندگان قبل از استفاده از خدمات خود با آن موافقت کنند.

پیش‌نویس لایحه فاش شده، سیاست‌های روشنی را پیشنهاد می‌کند تا بازار نوپای کریپتو را تحت اختیار قانون قرار دهد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اگرچه به نظر می‌رسد سیاست‌های فهرست‌شده نظارت دقیق را تشویق می‌کنند، مهم است که توجه داشته باشیم که این فقط پیش‌نویس لایحه است.

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin نیز در مورد این لایحه فاش شده اظهار نظر کرد و پیشنهاد کرد که سیاست های جدید در مورد DeFi، DAO ها و پروژه های ناشناس سخت خواهد بود.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس