کیف‌پول‌های کریپتو غیر حافظی برای بانک‌های روسی یک خیر بزرگ است

  • به گفته انجمن بانک های روسیه، کیف پول های موجود در کیف پول های غیرحضوری باید جرم انگاری شوند.
  • این انجمن چارچوبی را ایجاد کرده است که به آنها اجازه می دهد تا هر ارز دیجیتال را که در کیف پول های غیر حضانت ذخیره شده است، سلب کنند.
  • کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا نیز به مقرراتی رأی مثبت داد که می تواند برخورد با کیف پول های غیرحضوری را بسیار دشوار کند.

به گزارش خبرگزاری ایزوستیاانجمن بانک‌های روسیه، که سازمانی شامل 300 بانک روسی است، اعلام کرد که ذخیره‌سازی ارز دیجیتال خارج از کیف پول‌های متمرکز در کیف‌های غیرحضوری باید جرم انگاری شود.

غیر حبس کیف پول به کاربران اجازه می دهد تا ارز دیجیتال خود را بدون دخالت شخص ثالث ذخیره کنند. این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند دارایی های آن کاربر را مسدود، مسدود یا توقیف کند. کیف پول‌های غیر حافظ به کاربران این قدرت را می‌دهند که بانک‌های خودشان باشند، زیرا اکنون کنترل کامل بر دارایی‌های خود و اتفاقاتی که برای حساب‌هایشان می‌افتد دارند.

با این حال، طبق گفته انجمن بانک های روسیه، این یک خیر است. آنها از این ایده که مردم کنترل ارز دیجیتال خود را در دست دارند، حمایت نمی کنند.

این انجمن چارچوبی را توسعه داده است که به آنها اجازه می دهد تا هر ارز دیجیتال را که در کیف پول های غیرقانونی ذخیره شده است، سلب کنند. این به گفته آناتولی کوزلاچکوف، معاون رئیس انجمن است.

چارچوب مورد بحث به طور مشترک توسط انجمن و وزارت امور داخله طراحی شده است. هدف این چارچوب معرفی مسئولیت کیفری برای افرادی است که ارزهای ارز دیجیتال شده را در کیف پول‌های غیرقانونی ذخیره می‌کنند. افراد همچنین در صورت امتناع از تحویل مهم خصوصی خود به مقامات مسئول خواهند بود.

انجمن نامه ای به تنظیم کننده های مختلف از جمله بانک روسیه و سرویس نظارت بر تامین مالی فدرال ارسال کرد که اهداف مختلف این چارچوب را برجسته می کند.

در اخبار مرتبط، کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا اخیرا به به روز رسانی مقررات رای مثبت داد. این به‌روزرسانی می‌تواند کار صرافی‌ها را برای مقابله با کیف پول‌های غیرقانونی سخت کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر