توکن‌های غیرقابل تعویض در سال جاری بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دادند و انتظار می‌رود فروش آن تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۸ میلیارد دلار برسد.

صرافی رمزارز ایالات متحده Coinbase ارتقاهای جدیدی را در کیف پول خود نگهبانی خود انجام داده است، از جمله افزودن پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT، در اقدامی که می‌تواند باعث پذیرش بیشتر افزونه مرورگر شود. 
این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که کیف پول کوین بیس به زودی می تواند از NFT ها پشتیبانی کند و به کاربران این امکان را می دهد که مجموعه های خود را مشاهده کنند و به بازارهای پیشرو NFT مانند OpenSea دسترسی داشته باشند. 
Coinbase تاریخ دقیقی را برای عرضه مشخص نکرد اما گفت که کاربران برای دسترسی به ویژگی‌ها باید آخرین نسخه افزونه مرورگر را نصب کنند.
با نگاهی به آینده در سال 2022، کوین بیس گفت که قصد دارد پشتیبانی خود را از NFT ها گسترش دهد و همچنین ویژگی معاملات مبادله غیرمتمرکز بومی خود را در دسترس تر و مقرون به صرفه تر کند. 
کیف پول کوین بیس دارای ویژگی یکپارچه سازی DEX است که به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را از طریق صرافی های غیرمتمرکز مختلف تبدیل کنند. 
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، 
کوین بیس 
اخیراً یک 
افزونه مرورگر مستقل جدید برای کیف پول خود 
رونمایی 
کرده است که به کاربران امکان می دهد به مجموعه گسترده تری از دارایی های رمزنگاری در DEX های پیشرو دسترسی داشته باشند.
مطالب مرتبط: رمز ارز دارید؟ 
در اینجا 3 کیف پول نرم افزاری برای ذخیره سازی، شرط بندی و مبادله آورده شده است

در حالی که شیدایی NFT در ماه های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است، رشد کلکسیون های دیجیتال یکی از تعیین کننده ترین روندهای سال 2021 است. مشاوره Cointelegraph تخمین می زند که 
انتظار می رود 
کل 
فروش NFT در سال جاری به 17.7 میلیارد دلار برسد. 
داده های NonFungible 
نشان می 
دهد که فروش هفتگی در اواخر آگوست به بیش از 1.6 میلیارد دلار به اوج خود رسید.
سال 2021 به عنوان یک سال تعیین کننده برای NFT ها شکل می گیرد. 
منبع: NonFungible

بر اساس حجم کل، کوین بیس اکنون دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان است، طبق کوین مارکت کپ. 
بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، در حال حاضر از یک بازار NFT پشتیبانی می‌کند و در ماه اکتبر از سپرده‌ها و برداشت‌های NFT چند زنجیره‌ای پشتیبانی می‌کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع