کیهان در حال گسترش: این است که چرا اسمز (OSMO) به بالاترین حد خود رسیده است

مجموع حجم معاملات و TVL در اکوسیستم Cosmos همان معیارها را در Osmosis DEX افزایش می‌دهد و در نتیجه قیمت OSMO به بالاترین حد خود می‌رسد.

دارایی‌های ارز دیجیتال شده در اکوسیستم Cosmos از ابتدای سال 2022 به دلیل تمرکز بیشتر بر روی کارگزاری سازگاری زنجیره‌ای متقابل با سایر بلاک چین‌ها در حال اجرا بوده است. یکی از پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) که از برنامه های توسعه فعلی بهره مند شده است اسمز (OSMO) است.

اسموز اولین پروژه خدمات رسانی صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که از طریق پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) و داده های مربوط به Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد که قیمت OSMO با 123 درصد افزایش از پایین ترین سطح 4.05 دلار در 17 دسامبر به بالاترین قیمت جدید تاریخ در 9.24 دلار در 7 ژانویه رسید.

نمودار 1 روزه OSMO/USD. منبع: CoinGecko

سه دلیل برای رشد قیمت مشاهده شده در OSMO عبارتند از: افزایش حجم معاملات در DEX، رکورد بالا در ارزش کل قفل شده در پروتکل و انتشار پل های زنجیره ای متقابل که کیهان را به هم متصل می کند.اتم) اکوسیستم با دیگر اتریوم (ETH) شبکه های سازگار با ماشین مجازی (EVM).

افزایش حجم معاملات

یکی از بزرگترین عواملی که به افزایش قیمت OSMO کمک می کند، افزایش قابل توجه حجم معاملات در بورس بوده است. بر اساس داده های Token Terminal، حجم معاملات در 7 ژانویه به رکورد 186.8 میلیون دلار رسید و بالاترین رکورد جدید در همان روز ثبت شد.

قیمت OSMO در مقابل حجم معاملات DEX. منبع رمز ترمینال

افزایش حجم معاملات و قیمت توکن به طور خلاصه منجر به تبدیل شدن اسموزیس به سومین رتبه DEX بر اساس ارزش بازار شد، همانطور که در توییت زیر توسط جیمی یانگ کاربر توییتر مشخص شده است.

سایر عواملی که به تقویت قیمت OSMO با افزایش حجم معاملات کمک کرده است شامل این واقعیت است که در حال حاضر بیش از 81 میلیون OSMO در شبکه سهام دارند. داده ها از SmartStake. علاوه بر این، بخش بزرگی از عرضه نیز برای تامین نقدینگی در استخرهای نقدینگی مختلف ارائه شده در اسموز استفاده می‌شود.

ارزش کل قفل شده در حال افزایش است

دومین پیشرفتی که مورد صعودی OSMO را نشان می دهد، افزایش مداوم ارزش کل قفل شده در پروتکل است که در 11 ژانویه به رکورد 1.21 میلیارد دلار رسید. داده ها از دفی لاما.

مقدار کل روی اسمز قفل شده است. منبع: Defi Llama

TVL صعود چندگانه است نشانه ها در اکوسیستم کیهان به اوج های جدیدی رسید. قابل ذکر است که ATOM که قابل تشخیص ترین دارایی Cosmos است، در 7 ژانویه به بالاترین قیمت روزانه 43.64 دلار رسید که فقط یک دلار کمتر از بالاترین رکورد خود است. دومین توکن بومی اسموسیس، ION، نیز در 11 ژانویه به بالاترین قیمت خود یعنی 16500 دلار رسید.

مربوط: 3 دلیل برای اینکه قیمت کیهان (ATOM) نزدیک به بالاترین حد خود است

زنجیره متقاطع بار را برای معامله گران آسان می کند

دلیل سوم برای چرخش صعودی در OSMO، توجه فزاینده ای است که Cosmos به سازگاری EVM و پل های زنجیره ای متقابل معطوف کرده است.

Evmos یک پروژه در حال توسعه است که در حال کار بر روی تبدیل شدن به اولین زنجیره مبتنی بر EVM سازگار با IBC است و در حال حاضر از توکن‌های ERC-20 در شبکه آزمایشی خود پشتیبانی می‌کند.

Injective، یک پروتکل L1، همچنین نشان داده است که در حال توسعه پل های زنجیره ای متقابل برای پروژه های مبتنی بر Cosmos است و در حال حاضر روی پشتیبانی از OSMO کار می کند.

از آنجایی که پل‌های زنجیره‌ای متقاطع آنلاین می‌شوند و به توکن‌های دیگر شبکه‌های سازگار با EVM اجازه می‌دهند تا به Cosmos Hub پل بزنند، Osmosis این پتانسیل را دارد که شاهد افزایش بیشتر در حجم معاملات و TVL باشد، زیرا در حال حاضر DEX اصلی اکوسیستم Cosmos است. . اگر این اتفاق بیفتد، این احتمال وجود دارد که قیمت OSMO بیشتر افزایش یابد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس