Kyoko_Lands_Nine_DAO_Partnerships_As_It_Gears_Up_for_Blockchain

  • کیوکو با 9 بازی DAO و P2E شریک است.
  • این نشان دهنده راه اندازی خدمات نوآورانه وام دهی DAO-to-DAO توسط Kyoko است.
  • همچنین، این مشارکت برای راه اندازی پلت فرم وام دهی P2P NFT در نظر گرفته شده است.

بازار وام NFT GameFi کیوکو شراکت استراتژیک خود را با 9 سازمان جدید غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اعلام کرده است بازی برای کسب درآمد (P2E) بازی ها. اینها عبارتند از DoubleDice، Cowboy Snake، Doragon Land، Virtue Alliance، Salad Ventures، Babylons و BabyMoon Gaming House.

با جزئیات، مشارکت جدید کیوکو رویکرد خود را برای راه‌اندازی خدمات وام دهی نوآورانه DAO-to-DAO و پلت فرم وام دهی P2P NFT در 25 آوریل 2022 نشان می‌دهد.

علاوه بر برنامه مشارکت و پس از یک دور جمع آوری سرمایه استراتژیک 3.6 میلیون دلاری در ماه مارس، تیم کیوکو اخیراً فروش عمومی 300000 دلاری را به پایان رسانده است. این فروش بود

از طریق پیشنهاد اولیه DEX (IDO)، پیشنهاد کوپن اولیه (IVO) و پیشنهاد مبادله اولیه (IEO) انجام می شود. در حال حاضر، این پروژه ارزش کل بیش از 47.4 میلیون دلار را محاسبه می کند.

استیو هاپکینز، رئیس روابط سرمایه گذار و توسعه کسب و کار کیوکو اظهار داشت:

با نزدیک شدن به خدمات وام دهی DAO-to-DAO و انتشار پلتفرم وام دهی NFT، فهرست شرکای خود را افزایش می دهیم و جمع آوری کمک های بی سابقه را به پایان رسانده ایم. با راه‌اندازی آتی پلت‌فرم وام‌دهی دارایی‌های زنجیره‌ای مهم ما که هدف آن کاهش موانع ورود به اکوسیستم بازی برای کسب درآمد (“P2E”) برای بازیکنان، اصناف، سرمایه‌گذاران و بازی‌ها است، ستاره‌ها برای تیم و جامعه کیوکو

علاوه بر این، کیوکو برنامه های بیشتری برای راه اندازی اولیه NFT یا INO دارد. این پروژه سری Kuoko Pawn خود را منتشر کرده است که مجموعه ای از 1000 NFT منحصر به فرد است که مزایای منحصر به فردی را به دارندگان آنها ارائه می دهد. هر پیاده دارای نرخی معادل 20000 دلار است و یک سال پس از ضرابخانه با ارزش اسمی کامل قابل بازخرید است. پس از بازخرید، مجموعه ای از 2 میلیون توکن KYOKO، مطابق با قیمت فعلی بازار، به طور مساوی بین همه دارندگان Pawn تقسیم می شود.

علاوه بر این، دارندگان Pawn از فرصت‌های سرمایه‌گذاری انحصاری در DAOهای نوظهور که واجد شرایط خدمات وام DAO-to-DAO Kyoko هستند، برخوردار خواهند شد. Kyoko جزئیات بیشتری از مجموعه Kyoko Pawn NFT را در روزهای آینده افشا خواهد کرد.

Kyoko یک ارائه دهنده اعتبار DAO به DAO و بازار وام NFT GameFi متقابل زنجیره ای برای اصناف و بازیکنان است. ویژگی وام دهی DAO-to-DAO Kyoko نقدینگی را برای ارتقای توسعه وب 3 ارائه می دهد. در همین حال، P2P آن است NFT پلتفرم های وام دهی، وام دهی صنفی به صنف، و پلتفرم های وام دهی دارایی های متقابل زنجیره ای با هدف حل مسائل مربوط به GameFi بازار.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر