کیک دی‌فای در سه ماهه اول سال 2022 317 میلیون دلار پاداش به مشتریان می‌دهد

  • پلتفرم دی‌فای کیک دی‌فای مبتنی بر SG اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری در مجموع بیش از 317 میلیون دلار پاداش پرداخت کرده است.
  • این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار دارایی مشتری را در پلتفرم خود ثبت کرد.
  • Cake DeFi اکنون توسط دولت لیتوانی مجاز به انجام خدمات مرتبط با ارز دیجیتال شده است.

کیک دی فای، مستقر در سنگاپور مالی غیرمتمرکز (DeFi) پلتفرم اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری در مجموع بیش از 317 میلیون دلار پاداش پرداخت کرده است. این اعلامیه مصادف با جشن سومین سالگرد کیک دیفای است.

جولیان هاسپ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران کیک دی‌فای، گفت که این شرکت با ایجاد یک پلتفرم امن و ایمن یک مرحله‌ای برای دسترسی آسان مشتریان به خدمات دی‌فای، به این مهم دست یافت. و با پرداخت این مبلغ هنگفت در بیش از سه سال، Hosp معتقد است که این امر موقعیت این شرکت را به عنوان یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های DeFi در حال رشد در آسیا تأیید می‌کند.

علاوه بر این، طبق گزارش سه ماهه اول سال 2022، این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار دارایی مشتری را در پلتفرم خود ثبت کرده است. پلتفرم DeFi مستقر در سنگاپور نیز قصد دارد به زودی در بورس سهام عمومی عرضه شود.

مرحله بعدی رشد ما از ایجاد دسترسی به DeFi و Web3 نه تنها برای مصرف کنندگان، بلکه برای مشاغل نیز خواهد بود. این جاه طلبی ما این است که در آینده نزدیک کیک دفای را در بورس سهام عمومی عرضه کنیم.

او همچنین فاش کرد که این شرکت در اوایل سال جاری ادغام شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) را به ارزش 1.5 میلیارد دلار به دلایل نامعلوم رد کرد. صرفنظر از این، Cake DeFi به مسیر خود برای ورود به لیست ادامه خواهد داد تا رشد و تحقیق و توسعه (R&D) شرکت را تسریع بخشد.

U-Zyn Chua یکی از بنیانگذاران Cake DeFi گفت: “R&D در DNA هر شرکت فناوری خوب وجود دارد.” «تحقیقات تولد بازوی تحقیق و توسعه ما یک سوم قدرت شرکت ما را تشکیل می‌دهد و برای توسعه بهترین نوآوری‌های زنجیره بلوکی برای پیشبرد تکامل Web3 شکل گرفته است.»

علاوه بر گزارش سه ماهه اول 2022، پلتفرم DeFi همچنین متعهد شد از رشد فناوری محلی و اکوسیستم بلاک چین در سنگاپور از طریق بودجه 1 میلیون دلاری برای طرح‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) حمایت کند.

علاوه بر این، Cake DeFi اکنون توسط دولت لیتوانی مجاز به انجام خدمات مرتبط با ارز دیجیتال، مانند مبادله و مدیریت کیف پول‌های نگهبانی ارزهای دیجیتال در این کشور شده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر