در این قسمت از NewsBTC ویدئوهای تحلیل تکنیکال روزانه، ما به آخرین حرکت صعودی قیمت بیت کوین با استفاده از باندهای بولینگر در بازه های زمانی مختلف نگاه می کنیم و توضیح می دهیم که چرا بسته شدن بالای باند بالایی می تواند منجر به حرکت بزرگتر به سمت صعودی شود.

به ویدیوی زیر دقت کنید:

ویدئو: تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTCUSD): 4 اکتبر 2022

الگوی پایین بازار خرس کتاب مقدس بازگشته است

پایین گرد نیمه دوم یک خواهد بود تشکیل دو کفی آدم و حوا. این همان الگوی است که منجر به پایین آمدن بازار نزولی در سال 2018 شد و به عنوان یک اصلاح V شکل و به دنبال پایین گرد آهسته تر مشخص می شود.

Is another bear market bottom building? | Source: BTCUSD on TradingView.com

بازار کریپتو برای سوار شدن بر باندها آماده می شود

آخرین حرکت صعودی بیت کوین به ویژه به دلیل بسته شدن روزانه در خارج از باند بالا بولینگر قابل توجه است. همانطور که از آخرین باری که این اتفاق افتاد می‌بینید، می‌تواند منجر به رد شدید بازگشت به اواسط BB شود. نگه داشتن بالاتر از این سطح می تواند منجر به حرکت بزرگتر به سمت صعود شود.

همانطور که سازنده ابزار احتمالاً خودش می گوید، گسترش در نوسانات مهم ترین و ارزش توجه است. وقتی که باندهای بولینگر فشردن، نشانه ای از نوسانات کم است – مرحله ای کوتاه مدت که همیشه با یک انفجار و حرکت بزرگ به پایان می رسد.

بسته شدن روزانه روزانه بالاتر از حدود 20350 دلار می‌تواند این کار را انجام دهد و بیت کوین را بالاتر از باند بالا نگه دارد. اگر نه، هدف منطقی بعدی احتمالاً باند میانی 19400 دلار است.

BTCUSD_2022-10-05_16-12-29

گروه های بولینگر ماهانه دو هدف ممکن را ارائه می دهند

ماهانه باندهای بولینگر برای اولین بار در تاریخ بیت کوین در این بازار نزولی مورد بهره برداری قرار گرفتند. این نشان می دهد که قیمت بیت کوین نسبت به قیمت ماهانه از نظر تاریخی بسیار پایین است و می تواند به معنای فرصت خرید باشد.

باند پایین در حال حرکت به سمت پایین است، به این معنی که اگر بیت کوین نیز به نزول ادامه دهد، هدف بعدی می تواند تا 12000 دلار قبل از یافتن حمایت پویاتر باشد. اگر بیت کوین به سمت باند بالایی برگردد، در عوض 60000 دلار بیت کوین هدف است که راه اندازی را از نظر ریسک در مقابل پاداش مناسب می کند.

با این حال، اگر بیت کوین بتواند حرکت صعودی خود را حفظ کند، یک روند صعودی جدید می تواند تایید کند. TD Sequential فقط برای یافتن نقاط عطف بالقوه زمانی که سری به عدد 9 یا 13 می رسد مفید نیست، یک عدد 1 جدید اغلب می تواند نشانه شروع یک روند صعودی جدید باشد و یک سیگنال مهم دیگر است.

BTCUSD_2022-10-05_16-14-30

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر