حجم معاملات TRON در حدود 3 درصد کاهش یافته است. قبل از اینکه اخیراً کاهش یابد، یک حرکت روند صعودی مشاهده شده است.

در حالی که گاوهای TRON به شدت در تلاش هستند تا قیمت را حفظ کنند و حمایت کنند، خرس‌ها کارهای سنگین را انجام داده‌اند، بنابراین TRX باید دو برابر کار کند و خریداران بیشتری برای افزایش قیمت جذب کند.

گاوها کار بسیار خوبی را انجام دادند و قیمت جفت TRX/BTC را از پایین‌ترین سطح 0.06613 دلار به 0.06715 دلار رساندند، اما سرمایه‌گذاران هنوز باید قبل از شروع به حرکت کامل بازار را زمان‌بندی کنند.

در زمان نوشتن این مقاله، TRX با 0.065623 دلار معامله می شد که در هفت روز گذشته 2.5 درصد افزایش داشت.

مطلب پیشنهادی | سولانا (SOL) تا سال 2025 به 166 دلار می رسد، علی رغم شرایط نزولی فعلی

ارزش بازار TRX 0.43٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است

TRX از نظر ارزش بازار یک شبه تنها حدود 0.43 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات این سکه در حال حاضر به 434 میلیون رسیده و ارزش بازار آن 6.4 میلیارد است که در 24 ساعت گذشته زیان 4 درصدی را افزایش داده است.

تجزیه و تحلیل کوتاه مدت یک حرکت صعودی یا کج را نشان داده است، اما به نحوی مسطح شده است زیرا خرس ها به طور فزاینده ای در سمت غالب قرار گرفته اند.

در سمت روشن تر، اندیکاتور MACD سیگنال خرید قوی را نشان می دهد زیرا خریداران در حال بازگشت به بازار هستند. RSI سکه نیز همانطور که در نمودار قیمت ساعتی دیده می‌شود با بالا رفتن از 50 افزایش یافت.

قیمت TRX در شش روز گذشته 7 درصد کاهش یافت که باعث نگرانی برخی از سرمایه گذاران شده است. با این حال، نمودار قیمت ساعتی مقداری امیدواری را نشان می دهد که گاوها به حمایت از سکه و افزایش احتمال حرکت روند صعودی برمی گردند.

TRX total market cap at $6.05 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

TRX TVL 47% رشد می کند

در 23 جولای، شبکه TRON تحولات شبکه حیاتی را اعلام کرد که از 16 جولای تا 22 جولای رخ داده است. در حال حاضر، با به روز رسانی اخیر خود، شبکه TRON به عنوان دومین بلاک چین از نظر حجم تراکنش در رتبه دوم شناخته شده است. TRX در حال حاضر بیش از 3.5 میلیارد تراکنش را از زمان راه اندازی خود پردازش کرده است.

علاوه بر این، USDD، استیبل کوین TRON نیز اخیراً در Arbitrum راه اندازی شد. در 20 جولای، TRON همچنین همکاری خود را با WeFund فاش کرد.

از 16 جولای تا 22 ژوئیه، TRX در تسلط اجتماعی 2٪ کاهش یافت که بسیار جزئی است، اما حجم اجتماعی TRX نیز 22٪ افزایش یافت که بسیار قابل توجه است.

ارزش کل قفل شده (TVL) TRX از هفته اول جولای به شدت افزایش یافته است. تا به امروز، TVL شبکه به طور تصاعدی 47 درصد افزایش یافته است.

مطلب پیشنهادی | Cardano (ADA)، پس از 35٪ افزایش، قفل در هدف بعدی: 0.55 دلار

Featured image from Invezz, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر