گاوها با آزمایش قیمت AVAX 57 دلار، نمودار هفتگی AVAX را به عقب برمی دارند

  • بهمن (AVAX) در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و قیمت آن را به 61.43 دلار رساند.
  • AVAX در لیست بزرگترین پروژه های ارز دیجیتال CoinMarketCap توسط Market Cap در رتبه 13 قرار دارد.
  • EMAها در نمودار هفتگی همچنان نشانگر یک چرخه صعودی برای AVAX هستند، اما این چرخه ممکن است در روزهای آینده به پایان برسد.

بهمن (AVAX) در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به 61.43 دلار رسیده است. CoinMarketCap.

قیمت AVAX در 24 ساعت گذشته 2.75 درصد افزایش یافته است در حالی که بخش بزرگی از بقیه بازار ارزهای دیجیتال شاهد کاهش قیمت در همان دوره زمانی بوده است. با وجود افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته، قیمت آواکس همچنان در 7 روز گذشته 15.36 درصد کاهش یافته است.

آواکس در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل فعالتر معامله شد، زیرا حجم معاملات 24 ساعته با 33.96 درصد افزایش به 905,897,399 دلار رسیده است که به ارزش حدود 14,732,791 آواکس با قیمت های فعلی ارزش دارد.

وقتی صحبت از ارزش بازار به میان می‌آید، AVAX در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار، رتبه 13 را دارد. ارزش بازار AVAX در حال حاضر 16,531,798,031 دلار است.

EMA در نمودار هفتگی برای AVAX/USDT با وجود کاهش به 57 دلار همچنان صعودی است (منبع: TradingView)

نمودار هفتگی AVAX/USDT با نگاهی به 15 EMA و 50 EMA همچنان صعودی است و اولی بالاتر از دومی قرار دارد. با این حال، شیب 15 EMA در نمودار هفتگی نشان می دهد که این دو EMA ممکن است به زودی از هم عبور کنند و وارد یک چرخه نزولی شوند.

با این وجود، به نظر می رسد کشش ها قیمت AVAX را بالای 57 دلار نگه می دارند، زیرا این دومین باری است که قیمت این سطح را در سال جاری آزمایش می کند. اتفاق قبلی در ابتدای سال جاری بود و به دنبال آن یک پمپ صعودی به دنبال داشت. آخرین مورد آزمایش قیمت در این سطح هفته گذشته بود.

به نظر می رسد که آخرین آزمایش سطح ممکن است با یک حرکت صعودی کوچک نیز همراه باشد، همانطور که اوضاع ادامه دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر